Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار لیورپول پای پلیس را به انتقال بارکلی به چلسی کشاند.

طرفداری - هافبک مطرح تافی ها به تازگی به جمع آبی های لندن پیوسته است. ارزش این انتقال 15 میلیون پوند عنوان شده اما نکته قابل توجه اینجاست که پیش از این، راس بارکلی شخصا پیشنهاد چلسی به ارزش 35 میلیون پوند را رد کرده بود.

به گزارش بی بی سی، جو اندرسون، شهردار لیورپول، در پی این انتقال نامه ای برای سران انجمن فوتبال و لیگ برتر انگلستان ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از طرفداران همیشگی اورتون است می گوید:

شرایط قرارداد مستلزم یک بررسی جدی و قانونی است.

پلیس مرسی ساید نیز در حال بررسی نامه ارسالی است. آقای اندرسون در نامه رسمی خود درباره هزینه پرداخت شده توسط باشگاه چلسی برای راس بارکلی، ابراز نگرانی کرد. بنا به گزارش ها، چلسی در دقایق آخر نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت 35 میلیون پوند برای انتقال راس بارکلی به استمفوردبریج موافقت کرده بود. باتوجه به اینکه بارکلی در مدت زمان بین این دو مذاکره حتی یک دقیقه هم برای اورتون بازی نکرده است، اما کاهش قیمت یک میلیون پوندی در هفته را تجربه کرده است.

او ادعا کرده در بهترین حالت، این امر نشان دهنده معامله ای بسیار ضعیف از سوی باشگاه اورتون است و در بدترین حالت نیز، ممکن است یک تلاش عمدی باشد تا ارزش بازیکن را در بازار نقل و انتقالات فعلی کاهش دهد. مسلما این کار به نفع باشگاه خریدار خواهد بود.

آقای اندرسون طی نامه ای رسمی به رئیس فدراسیون، گرگ کلارک، نوشته موضوع باید هرچه سریع تر برای مردم روشن شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی

صحبت های جو کول در خصوص عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری را مشاهده می کنید.

دانلود (9.6MB)

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳