Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار از ایجاد دبیرخانه تاسیس سازمان نظام مهندسی محیط زیست در این پژوهشکده خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز جلسه مشورتی ایجاد سازمان نظام مهندسی محیط زیست با حضور نمایندگان دانشگاه تربیت مدرس در پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار تشکیل شد.

در این جلسه امید بزرگ حداد، رئیس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار از ایجاد دبیرخانه تاسیس سازمان نظام مهندسی محیط زیست در پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار خبر داد و گفت: در صورت ایجاد سازمان نظام مهندسی محیط زیست، برای فارغ التحصیلان رشته های محیط زیست اشتغال زایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین دیگر مزایای سازمان نظام مهندسی محیط زیست را جذب حمایتهای جهانی، آموزش و توانمندسازی فارغ التحصیلان و انجام طراحی، نظارت، برنامه ریزی، کنترل، پایش و اجرای فعالیت های زیست محیطی برشمرد و گفت: هدف از تشکیل دبیرخانه، اخذ نظرات و جلب حمایت و همکاری تشکل های مردم نهاد، شرکتها، سازمانها، کارشناسان، متخصصین و کلیه دغدغه مندان محیط زیست و موسسات آموزشی و پژوهشی مرتبط، جهت تشکیل این سازمان است.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر است که لایحه پیشنهادی تاسیس این سازمان تا اواخر امسال تهیه و تقدیم مسئولین ذیربط شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه

امتداد - در دومین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه در سال 1403 که روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور دکتر محمد مهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه و اعضای این شورا در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در ایران ارائه و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طرح پژوهشی «شناسایی و اولویت‌بندی محرک‌های توسعه تکافل در ایران» به روش کیفی تئوری زمینه‌ای و اولویت‌بندی با بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی فازی و طی ۶ ماه انجام خواهد شد و در آن «مهمترین محرک‌های توسعه صنعت تکافل در ایران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
این پژوهش به دنبال پاسخگویی به این سوال اساسی است که بر مبنای معیارهای مختلف، مهمترین محرک‌هایی که باعث توسعه تکافل می‌شوند کدامند و در حوزه سیاست گذاری و عملیات کدام یک از این محرکها از اولویت بیشتری برخوردار هستند.
از خروجی‌های مورد انتظار این پژوهش می‌توان به شناسایی و استخراج مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر توسعه تکافل در شبکه و صنعت بیمه ایران و اولویت‌بندی مهمترین محرک‌ها در توسعه تکافل از منظر خبرگان داخلی و خارجی مبتنی بر زیست‌بوم صنعت بیمه در ایران اشاره کرد.
شایان ذکر است در این نشست طرحنامه با موضوع «کشف تقلب بیمه‌ای از طریق به کارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی (یادگیری عمیق، شبکه های عصبی و …)» نیز مطرح شد که در اولویت تصویب شورای پژوهشی قرار نگرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ
  • ضرورت تغییر رویکردهای محیط زیستی در مسیر توسعه دریامحور
  • برنامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ایجاد یک دانشگاه هوشمند
  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند