Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بد شانسی از تیم ما دور شده و مطمئنا به بالای جدول نگاه می‌کنیم.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و از چهار بازی ده امتیاز کسب کردیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم در بازی آتی هم به موفقیت برسیم تا بتوانیم در کورس بالای جدول حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد دربی اصفهان تصریح کرد: دربی‌ها همیشه حساس است و بازی خیلی سختی پیش رو ما است. علاوه بر همه چیز این مسابقه برای هواداران اهمیت ویژه‌ای دارد. به هر حال ما برای حفظ روند موفقیت‌مان باید در این بازی هم پیروز شویم و دل هوادارانمان را شاد کنیم و خواسته شان را براورده کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌اهن در مورد شروع خوبی که در این تیم داشت و گل سه امتیازی که در بازی قبل برای تیمش زد تصریح کرد: من تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم می‌کنم و هدفم این است که بتوانم به ذوب‌آهن کمک کنم .از این بابت خوشحالم و امیدوارم بتوانم برای تیمم همیشه مفید باشم.

فخرالدینی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند به بالای جدول برسد، تصریح کرد: من وقتی هم در این تیم نبودم و بازی‌های ذوب را نگاه می‌کردم این تیم واقعا خوب بازی می‌کرد و در هر بازی بد شانسی گریبان این تیم را می‌گرفت که چهار پنج موقعیت از دست می‌داد. فکر می‌کنم این بدشانسی از تیم ما دور شده و مطمئنا نتایج بهتری می‌گیریم و تیم را به بالای جدول خواهیم رساند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

تیم های مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم می روند.

طرفداری | گل گهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

اطلاعات بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - نساجی تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403؛ ساعت 17:45 ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدرضا مهدوی

آمار تقابل های اخیر دو تیم

پیش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!