Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:17:56 GMT

جزئیات وداع و تشییع شهید تازه تفحص شده تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۶۲۲۶

جزئیات وداع و تشییع شهید تازه تفحص شده تهرانی

مراسم‌های وداع، تشییع و یادبود شهید تازه تفحص شده تهرانی، شهید جمشید عباسی با حضور عموم مردم در شهرری برگزار می‌شود. ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم‌های وداع، تشییع و یادبود شهید تازه تفحص شده تهرانی، شهید جمشید عباسی  با حضور عموم مردم در شهرری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید، امشب؛ چهارشنبه 20 دی ماه 96 بعد از نمزا مغرب و عشا در حسینیه شهدا واقع در شهرری، خیابان شهید رجایی، خیابان امامزاده ابوالحسن، شهرک عمران برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فردا؛ پنج شنبه 21 دی ماه 96 از ساعت 10 صبح از مقابل منزل شهید واقع در شهرری شهرک عمران کوچه دوم پلاک 8 تا امامزاده ابوالحسن آغاز خواهد شد و پیکر شهید در این امامزاده به خاک سپرده می‌شود. روز جمعه 22 دی ماه مراسم بزرگداشت شهید در امامزاده ابوالحسن ساعت 15 برگزار می شود.

شهید جمشیدعباسی فرزند غلام حسن سال 1343 در شهر گنبد کاووس چشم به جهان گشود و در سال 66 به عنوان سرباز ارتش با لشکر 88 زاهدان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد. سر انجام این شهید بزرگوار پس از مجاهدت‌های فراوان در عملیات کربلای 6 و منطقه عملیاتی سومار به فیض شهادت نایل آمد. با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر مطهر این شهید والامقام کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

طبق اطلاع سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای طیبه 14 شهید تازه تفحص شده که اخیرا شناسایی شده‌اند، در روز پنج شنبه 21 دی ماه 96 در 12 استان  تشییع و خاکسپاری خواهند شد. هویت پیکرهای مطهر این شهدا از طریق پلاک هویت و دیگر مدارک همراه شناسایی شده‌اند. استان خوزستان میزبان پیکر مطهر 2 شهید، اردبیل یک شهید، بوشهر یک شهید، مازندران یک شهید، گرگان یک شهید، قزوین یک شهید، اصفهان یک شهید، چهارمحال و بختیاری یک شهید، سمنان یک شهید، آذربایجان غربی یک شهید، خراسان شمالی یک شهید، تهران یک شهید و کرمان میزبان یک شهید تازه تفحص شده خواهد بود.

انتهای پیام/

R1439/P1013197/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از جذب حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد هدایی‌پور در این باره گفت: پارسال حدود ۹۵ هزار اشتراک تازه در نقاط شهری و روستایی استان تهران جذب شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۸۷ هزار اشتراک شهری و بیش از ۸ هزار اشتراک روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه اکنون در این استان گازرسانی به ۴۹ شهر با موفقیت تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است، افزود: همچنین ۶ نیروگاه، ۱۸۴۷۳ واحد صنعتی جزء و عمده و ۵۳۱ روستا  از گاز استفاده می‌کنند و پروژه گازرسانی در ۶ روستا نیز در حال اجراست.

به گفته هدایی‌پور ضریب پوشش گازرسانی شهری در استان تهران ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹.۵ درصد است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای شرکت گاز استان تهران به آدرس  www.tehrangasco.ir از نحوه مراحل اشتراک‌پذیری تا نصب کنتور، همچنین هزینه‌های لازم مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان یادآور شد: با همکاری نیروهای متعهد و پرتلاش این شرکت امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها را انجام دهیم و سطح رضایتمندی مشترکان گاز طبیعی را بالا ببریم.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد