Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضایی روز چهارشنبه افزود: چندی قبل در جلسه راهبری اقتصاد مقاومتی استان با حضور قائم مقام بانک مرکزی ، یکی از مدیران، اطلاعاتی نادرست از خروج چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات از استان اعلام کرد که پس از آمارهای رسمی بانک مرکزی ، نادرست بودن آن مشخص شد.
در این نشست یکی از مدیران بخش خصوصی اعلام کرده بود که پنج هزار میلیارد تومان سپرده در بانک‌های خصوصی جذب و چهار هزار میلیارد تومان آن از استان یزد خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای هماهنگی بانک های استان در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه های زیرمجموعه وزرات امور اقتصادی و دارایی و بانک های استان این پرسش را طرح کرد که در مورد پیگیری و ارایه اطلاعات درست از این خبر کدام روابط عمومی اقدام و اطلاع رسانی بروز کرد و اخبار صحیح به رسانه ها و مردم ارایه کرد تا رسانه ملی این خبر نادرست را در رادیو اعلام نکند.
رضایی ادامه داد: بعد از برجام که به زودی سالگرد آن در پیش است، کدام یک از روابط عمومی ها در باره فعالیت های سیستم بانکی در استان و گشایش های ارزی اطلاع رسانی انجام داد، که امسال چه فعالیت های ارزی در یزد انجام شده و می شود.
سرپرست شعب بانک ملی استان یزد در ادامه با بیان اینکه این استان کمترین متقاضی پشت بانک برای دریافت وام ازدواج را در کشور دارد، گفت: در این خصوص بانک ها تلاش زیادی کردند اما باز هم اطلاع رسانی از این فعالیت ها مطلوب نبود.
رضایی همچنین با بیان اینکه یزد از استان های فعال در استفاده از امکانات رونق تولید است، افزود: این استان توانست جایگاه هفتم کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید کسب کند که اطلاع رسانی در این موارد می توانست به جامعه آرامش منتقل کند.
وی یادآور شد: سود سپرده در دولت تدبیر و امید از 26 درصد به 18 درصد رسید و در این استان ، پرداخت تسهیلات بالاتر از 18 درصد سود واقعی اصلا نداریم ، پرداخت وام روستایی و عشایری در استان آغاز شده است، باید روابط عمومی ها به صورت جدی در این حوزه ها اطلاع رسانی مناسب را انجام دهند.
این مسئول در عین حال با تأکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی اظهار کرد: باید روابط عمومی شبکه های بانکی برنامه ای مدون برای اطلاع رسانی منظم در استفاده از فضای مجازی ارائه کنند.
وی در ادامه یادآور شد: بنا بر اعلام رئیس کل بانک مرکزی ، 75 درصد اقتصاد کشور با حمایت سیستم بانکی مدیریت می شود ولی اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص انجام نمی شود.
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان یزد تصریح کرد: در این شرایط روابط عمومی ها باید در ارایه اطلاعات به جامعه بیشتر تلاش کنند و با بروز کردن اطلاعات خود ، نگاه حرفه ای به این بخش داشته باشند .
همچنین رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ها و سرپرست اداره روابط عمومی استانداری یزد گفت: دومین سالگرد برجام پیش روست و روابط عمومی دستگاه های اقتصادی و بانک ها می تواند در این خصوص برنامه جدی ارائه کنند.
داوود پاک طینت، افزود: روابط عمومی ها با ایجاد موج اطلاع رسانی در این ایام زمینه اطلاع رسانی شفاف به مردم را از فعالیت های اقتصادی و بانکی استان بعد از برجام فراهم کنند.
نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزرات امور اقتصادی و دارایی و بانک های استان به همت روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مجموعه برگزار شد.
1968/2047 خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnyazdd
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام ایمیدرو، گواهی سپرده شمش طلا روش نوین جذب نقدینگی و منابع مالی برای حوزه تولید و توسعه معدن و صنایع معدنی است که توسط ایمیدرو ابداع و با همکاری بورس کالا و بانک ملت (به عنوان خزانه دار)، از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

در سال ۱۴۰۲ افزون بر ۴۲ میلیون و ۱۰۴ هزار گواهی سپرده شمش طلا به ارزش بیش از ۱۴۷ هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال معامله شد که برابر با چهار هزار و ۲۱۰ کیلوگرم شمش فلز زرد رنگ بوده است.

این گزارش حاکی است که کل شمش عرضه شده ایمیدرو (مربوط به واحدهای طلای موته و زرشوران) یک‌هزار و ۸۲۵ کیلوگرم بوده در حالی که «معاملات انجام شده» بر روی اوراق گواهی سپرده، با رشد بیش از ۲ برابری به چهار هزار و ۲۱۰ کیلوگرم رسیده است.

کد خبر 6085157 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم
  • ۹۴ مرکز رصد شورای فرهنگ عمومی در کشور شناسایی شد