Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو گروه جهادی طلوع گفت: محمد اسدی جهادگر حادثه دیده در اردوی جهادی کرمانشاه پس از گذشت چندین ماه بر روی تخت بیمارستان بوده و درمان او نیازمند حمایت خیرین است. ایمان هاشمی عضو گروه جهادی طلوع که در شهریور ماه امسال در جریان اردوی جهادی این گروه در روستای مورت سبز شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه به همراه یازده نفر از جهادگران این گروه دچار سانحه شدند ضمن تشریح آخرین وضعیت محمد اسدی از اعضای آسیب دیده این گروه که در بیمارستان آراد تهران بستری شده است در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در پایان روز سوم فعالیت این گروه جهادی در روستای مورت سبز و در مسیر بازگشت به محل اسکان خودروی نیسان جهادگران که حامل یازده نفر جهادگر بود به دره‌ای به عمق ۴۰ متر سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از وقوع این حادثه دو نفر از جهادگران شهید و هشت نفر با جراحت سنگین مواجه شدند و به یک نفر از ما نیز آسیبی نرسید.

عضو گروه جهادی طلوع گفت: سایر افراد آسیب دیده در این حادثه از جمله خود من که از ناحیه پا دچار سوختگی شده بودم پس از طی مراحل درمان مداوا شدیم، اما دوست عزیزمان محمد اسدی که در روز حادثه به علت اصابت سر به صخره GCS یا درجه هوشیاری او تا درجه ۳.۵ کاهش یافته بود همچنان با مشکلات این عارضه دست به گریبان است.
وی افزود: پس از وقوع این حادثه محمد اسدی به مدت دو ماه و نیم تا سه ماه در بیمارستان طالقانی کرمانشاه بستری شد، اما به دلیل اینکه سطح رسیدگی‌ها در این بیمارستان خیلی پایین بود محمد از لحاظ بهبود وضعیت بهتری پیدا نکرد.

هاشمی با اشاره به اینکه محمد پس از وقوع زلزله اخیر کرمانشاه با تمام پیگیری‌های صورت گرفته و با کمک آشنایان و سپاه برای ادامه روند درمان به بیمارستان بقیه الله (عج) تهران منتقل شد، افزود: متاسفانه در این بیمارستان نیز روند درمان به خوبی پیش نرفت به همین دلیل او را به بیمارستان آراد تهران منتقل کردیم؛ البته خدا را شکر برای انتقال محمد به بیمارستان آراد سپاه پای کار آمد و با کمک سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسوالله (ص) کار انتقال و تامین هزینه‌های درمانی او انجام شد و آن‌ها دوست ما را تنها نگذاشتند.  
وی با بیان اینکه پنج ماه است که خانواده محمداز جمله پدرش از کار و زندگی خود زده اند و همه جوره در کنار فرزند عزیزشان هستند؛ افزود: اگر این اتفاق برای هر کسی می‌افتاد او را در بهترین بیمارستان‌ها بستری می‌کردند، ولی متاسفانه برای بچه‌های جهادی ما در این ماجرا کم گذاشتند، اما الان خدا را شکر به کمک سپاه محمد در بیمارستان خوبی بستری شده و سپاه همه هزینه‌های درمانی او را تقبل کرده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های دارویی و تغذیه محمد اسدی که تغدیه مخصوصی است برای خانواده او سنگین است، و این در حالی است که محمد تحت پوشش بیمه ای نیست، افزود: هر وعده غذایی محمد در طول روز ۱۵۰ هزار تومان است با این وجود خانواده او در ماه برای تامین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان جهت خرید تغذیه او با مشکل مواجه هستند با این وجود انتظار ما از خیرین این است که با حمایت‌های مالی خود برای تسریع در امر درمان محمد خانواده او را یاری کنند.

عضو گروه جهادی طلوع گفت: این عارضه تنفس و بلع محمد را از کار انداخته است؛ البته پزشک معالج او قول داده که محمد تا ۶ ماه آینده که در بیمارستان بستری است بهبودی کامل خود را به دست بیاورد.

هاشمی افزود: قرار بود که محمد اسدی در مهر ماه سال ۹۶ به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی رشته زیست شناسی وارد دانشگاه تهران شود و به ادامه تحصیل بپردازد؛ اما متاسفانه در جریان حادثه سقوط خودروی جهادگران به عمق دره او امروز بر روی تخته بیمارستان است. با این وجود از خیرین می‌خواهیم تا برای بهبود هرچه سریعتر محمد و بازگشت او به زندگی پیشقدم شوند و با حمایت‌های مالی خود یاریگر خانواده محمد باشند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وی تصریح کرد: با توجه به حادثه‌ای که برای محمد پیش آمد دانشگاه تهران از ثبت نام او ممانعت کرده و گفته اند که باید ثبت نام توسط خود او که الان بر روی تخت بیمارستان است و توان حرکت ندارد انجام شود. سوال این است که بیماری با وضعیت محمد چگونه می‌توانند برای ثبت‌نام دانشگاه اقدام کند و سر کلاس بنشیند با این وجود انتظار خانواده محمد این است که دانشگاه تهران با مسئولیت پذیری یک یا دو ترم به محمد مرخصی دهد تا پس از تکمیل روند درمان برای تحصیل در دانشگاه تهران اقدام کند.

وی افزود: امیدواریم که با کمک وزارت علوم و همراهی دانشگاه تهران زمینه برای ثبت نام محمد در این دانشگاه فراهم شود.

عضو گروه جهادی طلوع با بیان اینکه محمد مراحل مختلف تحصیل خود را با موفقیت طی کرده و الان هم در راه خدمت رسانی به مستضعفین دچار این عارضه شده است، گفت: اردوی جهادی راهی است که هر کسی در آن قدم نمی‌گذارد. متاسفانه برخی از آقایان فقط حرف می‌زنند در حالی که جوانانی همچون محمد هستند که بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از محل زندگی خود دور می‌شوند تا به نیازمندان خدمت‌رسانی کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه اردو‌های جهادی با وجود جوانان ثابت قدمی همچون محمد اسدی استمرار خواهند یافت، افزود: در حال حاضر سطح هوشیاری محمد ۹ است البته هنوز این سطح هوشیاری برای اینکه محمد به سطح هوشیاری طبیعی برسد پایین است، اما امیدواریم که به گفته پزشک معالج از طی ۶ تا ۷ ماه آینده به سطح خوبی برسد.

وی در پایان گفت: خیرین می‌توانند جهت کمک به روند درمان محمد اسدی کمک‌های خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۳۵۸۴۳۶۴۶۸ نزد بانک ملی شعبه میدان کلانتری و به نام ایمان هاشمی واریز کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید