Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس گفت: مقبره‌ی شهید بی‌سر مدافع حرم "عبدالله اسکندری"، در گلزار شهدای دارالرحمه‌ی شیراز احداث می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید علی محمدی اعلام کرد که ساخت یادمان برای شهید مدافع حرم، عبدالله اسکندری، جایگزین طرح احداث المان بزرگداشت این شهید خواهد شد.

وی محل احداث این یادمان را کنار مزار شهید دوران اعلام و تاکید کرد که تا قبل از ایام مبارک دهه فجر، کار احداث مقبره یاد شده به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیادشهید استان فارس همچنین گفت: شهرداری شیراز یکی از پل‌های ورودی این شهر را به نام شهید اسکندری نام‌گذاری کرده و المان و تندیسی نیز به یاد آن شهید، در همان محل ساخته و نصب شده است.

طی ماه‌های اخیر کمپینی با حضور مشارکت نخبگان، روزنامه‌نگاران، اصحاب رسانه، مدیران و صاحب‌نظران شیراز و فارس با عنوان کمپین ساخت المان سردار شهید عبدالله اسکندری، در فضای مجازی راه‌اندازی شد که ساخت المان و مقبره برای این شهید مدافع حرم را به‌عنوان مطالبه‌ی جدی مطرح کرد.

سردار شهید عبدالله اسکندری، از اولین شهدای مدافع حرم و جزو شهدایی است که عناصر تکفیری گروهک ضد اسلامی داعش، سر از پیکر مطهرش جدا کردند.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

رئیس صداوسیما در دیدار با عوامل «برمودا» به این نکته اشاره کرد که این برنامه تلویزیونی قابلیت ساخت در فصل‌های بعدی را دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجود‌آمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد