Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روزچهارشنبه در نخستین نشست هماهنگی برنامه کمیته های دهه فجر استان بوشهر افزود: در شرایطی که دشمنان این نظام به هرشکلی برای خدشه دار کردن امنیت حاکم بر کشور به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب برنامه ریزی می کنند، حضور مردم در برنامه های دهه فجر مهرتاییدی بر این انقلاب است.
وی با اشاره به فتنه های اخیر دشمن علیه انقلاب اسلامی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 دی آتش فتنه عوامل خارجی را خاموش کرد و مردم نشان دادند این انقلاب با پشتوانه مردمی همچنان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفیعی ادامه داد: حضور مردم در صحنه های مختلف مهمترین عامل استحکام پایه های انقلاب اسلامی است و دشمن همواره به دنبال از بین بردن این پشتوانه مردمی است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یکی از مهمترین رویدادهای قرن بیستم است که در تاریخ کشور ما جایگاه خاصی دارد و هیچ مناسبتی جایگزین آن نمی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 22 بهمن سال 1357نظام 2500 ساله رژیم شاهنشاهی در ایران سرنگون شد.
وی تاکید کرد: با سرنگونی رژیم شاهنشاهی پهلوی دوران استبداد، استثمار و وابستگی به بیگانگان از بین رفت و پس از قرن ها برای نخستین بار فضای آزادی در ایران درک شد.
شفیعی با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همچنان به جایگاه و نقش ولایت فقیه پایبند و مواضع رهبر معظم انقلاب و ارشادهای ایشان برای ملت ایران فصل الخطاب و مظهر همبستگی ملی است.
وی گفت: با توجه به اینکه نسل جوان دوران انقلاب را درک نکرده اند دهه فجر فرصتی است که ماهیت، دستاوردها و فضای قبل از انقلاب برای آنان تبیین شود.
شفیعی، در باره راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی جواب دندان شکنی به همه یاوه گویی های استکبار جهانی خواهد بود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت