Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه دومین سوگواره ملی سفینة النجاة با توجه به اختلالات در فضای مجازی از افزایش نشانی اینترنی و تمدید مهلت ارسال تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشجوسلام؛ با توجه به اختلالات  پیش آمده در شبکه های فضای مجازی در چند روز اخیر  دبیرخانه دومین سوگواره ملی رسانه ای فیلم و عکس سفینه النجاة  برای استفاده از ظرفیت تمام هنرمندان در این مراسم از تمدید پنج روز ارسال  آثار خبر داد و گفت: علاقه مندان تا پایان دی ماه می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دبیرخانه برای سهولت ارسال آثار آدرس جدید به نشانی sogvareh.najat@chmail.ir  در نظر گرفته که شرکت کنندگان می توانند عکسهای خود را به این نشانی ارسال کنند.

گفتنی است؛ دومین سوگواره ملی رسانه ای فیلم و عکس سفینه النجاة با هدف حفظ  و ترویج فرهنگ عاشورایی در سراسر جهان و با موضوع معرفی شخصیت و جایگاه امام حسین(ع) و اهداف قیام عاشورا،حضور ملیت های مختلف از سراسر جهان در پیاده روی اربعین و..به میزبانی استان گلستان برگزار شود.

به گفته مسئولین جشنواره ،جوایز بخش حرفه‎ای عکس به ترتیب «نفر اول: 5.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر»، «نفر دوم 4.000.000ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر »، «نفر سوم  3.000.000ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر » تعیین شده است، و به پنج اثر برگزیده هر کدام 1.000.000 ریال به همراه تندیس سوگواره و لوح تقدیر تعلق می‎گیرد.

جوایز بخش عکس مردمی نیز برای نفر اول مبلغ 3.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر ،نفر دوم  2.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر و نفر سوم 1.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر تعیین شده است.

همچنین استادان برتر در عکاسی ، حاج داود عامری،سید شهاب الدین واجدی و جواد عظیمی  آثار فرستاده شده را داوری می کنند.

علاقه مندان می توانند تا پایان دی ماه آثار خود را به نشانی زیر ارسال نمایند.

 آدرس دبیرخانه سوگواره استان گلستان-شهرستان گرگان-خیابان رسالت-رسالت 41-روبروی بلوک هفتم-مجتمع عاشورائیان-دبیرخانه سوگواره رسانه‎ای فیلم و عکس سفینة النجاة- کدپستی:4913855988 است.

آدرس سایت به نشانی www.soogvareh-nejat.ir است، افراد می‎توانند از طریق بخش ارتباط با دبیر سوگواره سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد

تونی کروس در رئال مادرید می ماند.

طرفداری | پس از اتمام مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید رسمی می شود.

به گزارش کادناسر، تونی کروس برای تمدید قرارداد با رئال مادرید تا تابستان 2025 به توافق رسیده است. پس از اتمام مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان یعنی پس از بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ در هفته آینده، تونی کروس رسماً اعلام خواهد کرد که در رئال مادرید می ماند و یک سال دیگر نیز پیراهن این تیم را تن می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت