Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی شرکت ملی نفتکش از توقف عملیات اطفاء حریق نفتکش حادثه دیده ایرانی توسط دولت چین خبر داد و گفت: شرکت نفتکش با سازمان بنادر و دریانوردی مذاکره کرده تا اگر شرایط مساعد بود هلی‌بورد انجام شود و تیم عملیاتی از ایران با هلی‌کوپتر به منطقه اعزام شود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محسن بهرامی با اشاره به آغاز عملیات اطفاء حریق توسط تیم چینی از ساعت ۵ بامداد به وقت ایران، اظهار کرد: چینی‌ها به بهانه بدی آب و هوا و به دلیل احتراق کوچکی که روی نفتکش رخ داده بود عملیات اطفاء حریق را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به این سوال که آیا ایران قصد اعزام مقامات بلندپایه به چین برای پیگیری بیشتر این موضوع را دارد یا خیر، پاسخ داد: نفرات ایران در محل حریق مشغول هستند. همچنین سعی می‌شود از ایران دولت چین را ترغیب کنیم.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به مذاکره با ژاپن برای مشارکت در اطفاء حریق، گفت: ژاپنی‌ها آمادگی مشارکت در اطفاء حریق را دارند. همچنین امکانات آنها مناسب است. اگر ایران بخواهد تیم عملیاتی به منطقه اعزام کند به ۲۰ روز وقت نیاز است.

بهرامی ادامه داد: در حال مذاکره با سازمان بنادر و دریانوردی هستیم که اگر شرایط مناسب بود هلی‌بورد انجام شود و تیم عملیاتی ایران با هلی‌کوپتر به چین اعزام شده و در منطقه‌ای که حریق رخ داده روی کشتی‌های آتش‌خار مستقر شوند.

یک نفتکش ایرانی روز شنبه با یک کشتی باربری چینی برخورد کرد که بر اثر این برخورد بلافاصله آتش گرفت و ۳۲ خدمه این کشتی ناپدید شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی