Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همایش قرآنی فرماندهان و رؤسای دوایر کارخانجات منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، صبح روز گذشته، 19 دی‌ماه در محل سالن اجلاس فرماندهی کارخانجات نداجا با تلاوت کارمند حمید همدانی، نفر اول قرائت تحقیق نداجا این همایش با حضور آحاد کارکنان و فرماندهان این یگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این همایش که از آن به عنوان صبحگاه قرآنی یاد می‌شود به ابتکار عقیدتی ـ سیاسی کارخانجات برگزار شده است که در آن فعالیت‌های قرآنی یگان‌های مختلف به نقد و ارائه گزارش گذاشته می‌شود.
ناخدا سوم ابراهیم محمدی، معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی کارخانجات ضمن ارائه گزارش 9 ماه سال جاری دارالقرآن ارتقای سطح کیفی و معلومات قرآنی یکایک کارکنان فنی این یگان‌ را حائز اهمیت دانست.
گفتنی است، این مراسم با تجلیل سه نفر از فعالان و دست‌اندرکاران قرآنی با حضور امیر دریادار دوم علیرضا شیخی، فرماندهی کارخانه جات نداجا ادامه یافت. همچنین این همایش سالیانه دو بار در این یگان برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، پروژه ناو جمران یکی از شاهکارهای یگان کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد