Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر ،مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا جامعه الزهرا ظهر امروز در نشست خبری پذیرش جامعه الزهرا در سال تحصیلی 97-98 که در سالن جلسات جامعه الزهرا برگزار شد، با اشاره به اینکه زمان ثبت نام از 19 دی‌ماه تا 12 بهمن‌ماه است، اظهار کرد: این ثبت نام در مقاطع سطح دو کارشناسی، سطح سه کارشناسی ارشد و سطح چهار دکتری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط کلی افرادی که می‌خواهند در مقطع کارشناسی ثبت نام شود مدرک دیپلم و قبولی در آزمون جامعه الزهرا است، عنوان کرد: افرادی که معدل آن‌ها بالاتر از 19 بوده و یا حافظ کل قرآن و یا حافظ تمام نهج البلاغه باشند از شرکت در آزمون معاف هستند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا جامعه الزهرا با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شرایط آسان‌تری برای ثبت نام برخوردار هستند، مطرح کرد: توزیع عادلانه فرصت‌ها میان تمام داوطلبان تحصیل از اهمیت بسیاری برخوردار است و تمام داوطلبان می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری در آزمون شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 246 نفر قبول شدند و حدود 170 نفر از آن‌ها در خوابگاه جامعه الزهرا پذیرش شدند، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون تمام مقاطع 31 فروردین است و در نظر داریم این آزمون را مانند سال گذشته در اکثر استان‌های کشور برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عمرانی‌فر با اشاره به اینکه جامعه الزهرا امسال موظف شده است که رشد 40 درصدی را در پذیرش داشته باشد، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 8 هزار نفر پذیرش شدند که این میزان نسبت به دو سال قبل 60 درصد افزایش داشته است و امسال نیز در نظر داریم ضمن رعایت کیفیت مطلوب در عرصه کمیت نیز تاثیر گذار باشیم.

وی با بیان اینکه پذیرش بین الملل در دو بخش تکمیلی و عمومی صورت می‌گیرد، یادآور شد: برای طلبه‌هایی که از خارج کشور برای ثبت نام و پذیرش مراجعه می‌کنند هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد ولی برای طلاب خارجی داخل کشور محدودیت زمانی داریم و باید در یک بازه زمانی خاصی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ت

افراد با معدل بالای19 از آزمون ورودی جامعه الزهرا معاف هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد

نوزدهمین آمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور ۴۳۰ نفر از حافظان یزدی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079306 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور ۱۵۰ نفر
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در مشهد
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف