Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان اصلی برای صدور، تمدید یا تعویض دفترچه درمانی کودکان بالای دو سال در شعب و کارگزاری ها، حتماً یک قطعه عکس برای الصاق به دفترچه درمانی به همراه داشته باشند.
برای پذیرش و بستری کودکان بالای دو سال در بیمارستان ها و مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی، ارائه دفترچه درمانی عکس دار الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ۲۹ تیر ۹۲ تمام محدودیت ها برای صدور دفترچه درمانی فرزندان چهارم و به بعد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی لغو شده است و بیمه شدگان اصلی می توانند برای دریافت دفترچه درمانی فرزندان چهارم و به بعد به شعب یا کارگزاری های این سازمان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۹ هزار بیمه شده سلامت در زنجان جزو پنج دهک اول درآمدی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کرمی زنجانی گفت: در سال آینده تخفیف‌های حق سرانه بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ نیز همچنان اعمال خواهد شد.

وی افزود: افراد فاقد پوشش بیمه برای ثبت نام می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت یا به صورت مستقیم از طریق سامانه حقوق شهروندی سازمان به نشانی اینترنتی csp.ihio.gov.ir با وارد کردن مشخصات خود اقدام کنند.

مدیرکل اداره بیمه سلامت استان زنجان گفت: هم اکنون ۶۰۶ هزار و ۹۳۳ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

کرمی زنجانی با اشاره به تمهیدات این اداره کل برای خدمت رسانی به بیمه شدگان در تعطیلات نوروزی، افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته نیرو‌های سازمان در کشیک‌های تعریف شده از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین سال آینده، آماده پاسخگویی به بیمه شدگان هستند.

وی ادامه داد: ناظرین بیمارستانی نیز در محل بیمارستان‌های سطح استان حضور می‌یابند و پاسخگوی بیمه شدگان و مسافرین هستند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۶۶۶ مرکز ارتباطات مردمی سازمان بیمه سلامت نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی بیمه شدگان است.

کرمی زنجانی افزود: هم اکنون ۱۲ هزار نفر از بیمه شدگان استان در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج بیمه سلامت استان ثبت نام کرده و نشان دار شده اند.

وی ادامه داد: صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با توجه ویژه دولت سیزدهم در حوزه سلامت و به موجب بند (ن) تبصره ۱۷ ماده واحد قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بر اساس اساسنامه مصوب هیات وزیران با محوریت سازمان بیمه سلامت از شهریور سال گذشته آغاز به کار کرد.

کرمی با تأکید بر اینکه هم اکنون ۵۲۳ مرکز، طرف قرارداد بیمه سلامت استان هستند، گفت: ۸۴ مرکز جامع خدمات روستایی نیز به بیمه شدگان تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد
  • ۹۹ هزار و ۴۸۷ بیمه شده سلامت در زنجان جزو پنج دهک اول درآمدی هستند
  • تأثیر نمرات مدرسه بر میزان حمایت والدین از فرزندان
  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • بیش از ۹۹ هزار بیمه شده سلامت در زنجان جزو پنج دهک اول درآمدی هستند
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • چگونه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مغز کودکان مان را مسموم کردند و چگونه با آن مقابله کنیم؟
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود