Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا که خود نماد ظلم به مردم است و سابقه وحشیگری و جنایت دارد، حق ندارد به ملتی که همه مقامات و مسئولانش از طریق رأی مردم انتخاب می‌شوند، اتهام بزند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا که خود نماد ظلم به مردم است و سابقه وحشیگری و جنایت دارد، حق ندارد به ملتی که همه مقامات و مسئولانش از طریق رأی مردم انتخاب می‌شوند و براساس دموکراسی که در جهان نمونه است اداره می‌شود، اتهام بزند، و قطعا این‌گونه موضع‌گیری‌ها از سوی چنین کشوری با آن سابقه وحشیگری کاملا مضحک است و همه دنیا این را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: کشور آمریکا هر روز، هر هفته و هر ماه جان افرادی را بدون گناه و بدون اینکه نیتی برای تعرض به پلیس یا اماکن عمومی داشته باشند، می‌گیرد.

وی افزود: جا دارد از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و وزارت کشور قدردانی کنم، در شورش‌های هفته گذشته حتی یک مورد سراغ نداشتیم که از نیروهای انتظامی، سپاه یا بسیج با اسلحه به خیابان آمده باشند؛ چراکه طبق دستورالعمل‌های ستاد کل این ممنوع است و هیچکس با اسلحه به خیابان نمی‌آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود