Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین نصیرزاده با حضور در واحد رودهن گفت: «با تمام وجود در خدمت ایثارگران هستیم تا بتوانیم مشکلات آنان را کاملاً برطرف کنیم. در حال رایزنی با دولت هستیم تا مشکلات استادان و کارمندانی که در زمره جانبازان و ایثارگران هستند، حل شود.»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از بازبینی ساختار تشکیلات امور شاهد و ایثارگر برای ارائه خدمات اثرگذار و تحول‌آفرین به جامعه هدف این اداره کل در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرزاده ادامه داد: «جامعه هدف اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شامل دانشجویان، کارکنان و اساتید این مجموعه بزرگ است و ما تمام توان و تلاش خود را برای خدمت همه‌جانبه به این عزیزان به کار می‌بریم.»

دکتر حسن زمانی مشاور رئیس و مسئول مرکز نشر و ترویج علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت: «در سنوات گذشته واحد رودهن با تشکیل 63 کلاس درس دفاع مقدس توانست رتبه برتر را به خود اختصاص دهد. در حال پیگیری برای برگزاری کلاس های دفاع مقدس برای استادان و کارکنان هستیم که امیدواریم واحد رودهن همانند سنوات گذشته دراین راه هم پیشقدم باشد.»

تخفیف ایثارگران دانشگاه ازاد دکتر حسین نصیرزاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین خبر افزایش حقوق جانبازان
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد