Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه مدیران اردوگاه های دانش آموزی استان و رابطین اردویی شهرهای استان در اردوگاه دانش آموزی آشوراده تنها اردوگاه جزیره ای دریایی کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، در این نشست محمد ضیایی رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص تبیین دستورالعمل های برگزاری اردو اظهار داشت: دستورالعمل جدیدی در خصوص اردوهای دانش آموزی ابلاغ شده که مفاد آن باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با استفاده ازظرفیت اردوهای دانش آموزی،در قالب این اردو ها خدماتی را در زمینه های آموزش امداد و نجات و اطفاء حریق و آموزش های‌ محیط زیستی به دانش آموزان ارائه خواهیم نمود‌.

همچنین ایمری رییس آموزش و پرورش بندرترکمن اذعان داشت: اردوها در راستای افزایش مهارت های اجتماعی برگزار می گردد و اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده یکی ازاردوگاه هایی است که درصورت تجهیز بیشتر ضمن تامین نیازهای اردویی استان با توجه به قابلیت های گردشگری و بوم گردی که این اردوگاه داراست می تواند پذیرای اردوهای دانش آموزی سراسر کشور نیز باشد.

وی با بیان طبیعت بکر جزیره آشوراده اضافه کرد: ورزش های آبی و طبیت گردی،بوم گردی وهمچنین پرنده نگری از مواردی است که می تواند بسیاری از اردوهای دانش آموزی را به این منطقه سوق دهد.

وی همچنین در پایان از تجهیز این اردوگاه در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است