Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری برنا لرستان -گروه سیاسی : هاشمی رفسنجانی چهره ای استثنایی و ممتاز و نامی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود که همواره در مسیر فعالیت های سیاسی فردی مقاوم و استوار و صبور بود.

یکسال از فراغ این مرد بزرگ که از استوانه های نظام جمهوری اسلامی بود می گذرد و الان در این برهه خلا او احساس می شود.هاشمی معتقدبه انقلاب و مردم بود و هیچگاه در تندبادهای اداوار مختلف خم به ابرو نیاورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخریب شد اما برای انقلاب و مردم ایستاد ،معتقد به انقلاب و باورهای امام و یار دیرین مقام معظم رهبری بود و برای خود هیچ گاه چیزی نخواست .او رفت و اینک ما مانده ایم در فراق مردی که فراقش جانسوز و طاقت فرساست.خداوند روحش را شاد و قرین رحمت گرداند.

من در میان دوره ای دور دوم مجلس از طرف مردم پلدختر،ویسیان،پاپی والوار گرمسیری انتخاب شده بودم ؛ورودم به مجلس در اواخر بهمن65مصادف با بمبارانهای شدید تهران توسط رژیم بعثی عراق وبررسی بودجه سال 66کشوربود؛منابع کشور در تنظیم بودجه سالیانه بسیار محدود بود واگر اشتباه نکنم درآمد ارزی 6تا7میلیارد دلار آنهم فقط با فروش نفت بود.

دوسه نفر پیشنهاد ایجاد مدارس شبانه روزی را ارایه دادیم؛من و اکثر نیروهای انقلابی اورکت ولباس رزم می‌پوشیدیم من به  عنوان پیشنهاددهنده مدارس شبانه روزی شروع به صحبت کردم آقای هاشمی که رئیس مجلس بود اعلام کرد این آقا که صحبت می کند ازمحافظین مجلس است حق صحبت ندارد بلند گو را قطع کنید ؛من هم اعلام کردم آقا من نماینده هستم و چند روز است که به مجلس آمده ام پرسید از کدام حوزه عرض کردم ملاوی با خنده گفت کسی که5روز است به مجلس آمده می تواند پیشنهاد بدهد؛ من هم گفتم حضرتعالی اجازه بدهید من صحبتم را ادامه دهم مخالف موافق صحبت کنند مجلس رای خواهد داد آن پیشنهاد با رای قاطع رای آورد وبامحدودیت اعتبار آن زمان منبع خبری برای مناطق محروم روستاهای دور افتاده و مناطق عشایری شد.

پس از رای گیری بابزرگواری مرا خواست واز سوابق تحصیلی اجرایی و… سوال نمود و چند روز بعد در مهمترین جلسه اقتصادی و برنامه ریزی کشور که در وزارت اقتصاد وباحضور سران سه قوه و تعدادی از نیروهای توانمند مجلس ؛ اساتید برجسته دانشگاه ومرحوم حاج احمد آقا و نیروهای ارشد سپاه و ارتش و…تشکیل می شد و گزارش آن جلسه هر هفته به محضر امام راحل می رسید حضور می یافتیم ولطف ایشان شامل حال ما شدو توانستیم از آن جلسات که مهمترین نیروهای سه قوه در آن حضور داشتند خوشه چینی کنیم وآن خاطره فراموش شدنی نیست.

مهندس کریم ملک آسا

نماینده میان دوره ای دوم و دوره سوم حوزه انتخابیه ملاوی در مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب