Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تازه ازدواج کرده‌ام، به خاطر هیچ‌ و پوچ دردسر بزرگی برایم درست شد و تا مرز طلاق پیش رفتیم.

ای کاش پایم می‌شکست و آن روز از خانه بیرون نمی‌آمدم. سرشب بود، همسرم را به خانه مادرش رساندم. او طبق روال همیشه هر موقع اسم خانواده من وسط می‌آمد، اخم‌هایش را درهم می‌کشید. پس از احوال‌پرسی از مادر‌ش‌، به راه افتادم تا به دیدن پدر و مادر پیرم بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین راه تصمیم گرفتم چند مسافر هم سوار ماشین شخصی‌ام کنم. دو مرد جوان روی صندلی عقب نشستند و خانمی هم روی صندلی جلو کنارم نشست. این زن گوشی تلفن همراهش را از کیف دستی‌اش بیرون آورد و سرگرم گفت‌وگو با تلفن شد. هنوز چند دقیقه نگذشته بود که صدای زنگ تلفنم به‌صدا در‌آمد. همسرم پشت خط بود. با دیدن افسر پلیس Police راهنمایی ردتماس دادم و از چهار‌راه عبور کردم.
همسرم بلافاصله پیامکی با این متن فرستاد: «خوش می‌گذره آیاااا؟؟» متوجه نشدم منظورش چیست. به راه خودم ادامه دادم. کمی جلوتر زن جوان و دو مرد مسافر پیاده شدند. من هم به خانه پدرم رفتم. اصلاً متوجه نبودم دستم روی صفحه تلفن همراه خورده و گوشی خاموش شده است. حدود دو ساعت بعد با دیدن گوشی تلفن همراه بلافاصله آن را روشن کردم. سیل پیامک‌های جورواجور و توهین‌آمیز و ۳۰ تماس بی‌پاسخ از همسرم داشتم. باور نمی‌کردم او چنین رفتاری داشته باشد، به او زنگ زدم. تماس‌های تلفنی‌ام را جواب نمی‌داد. با دلواپسی به خانه پدر همسرم رفتم. با برخورد توهین‌آمیز او و مادرش روبرو شدم. آن شب همسرم به خانه نیامد. روز بعد با مادرم به خانه‌شان رفتیم. حرف‌هایی ردوبدل شد که داشتم شاخ در می‌آوردم. تازه فهمیدم یکی از اقوامشان از زن جوان که مسافر ماشینم بوده با گوشی تلفن همراهش عکس گرفته و برای آن‌ها ارسال کرده است. وقتی در همان عکس، دو مرد جوان را روی صندلی عقب نشانشان دادم کمی آرام گرفتند. ما به مرکز مشاوره آرامش پلیس آمدیم و خوشبختانه مشکل حل شد. اما نزدیک بود الکی‌الکی زندگی‌مان دچار مشکل شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی