Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@07:30:33 GMT

شهروندان به کمک مدیریت شهری منطقه بیایند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۰۵۴۳

شهروندان به کمک مدیریت شهری منطقه بیایند

امتداد :شهردار منطقه ۹ در مسجد صاحب الزمان(عج) حضور یافت و با نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش امتداد ، سید علی مفاخریان شهردار منطقه در این دیدار با اشاره به اینکه منطقه ۹، منطقه ای محروم از نظر اقتصادی و مستعد و غنی از نظر فرهنگی و اجتماعی است افزود: این منطقه به عنوان قدمگاهِ انقلاب اسلامی و دروازه غربی پایتخت از امکانات و ظرفیت های متعددی برای رشد و توسعه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پروژه‌های فرامنطقه‌ای منطقه، اظهار امیدواری کرد با افتتاح پروژه‌‌های زیر گذر استاد معین– اکبری، ادامه شاخه غربی یادگار امام و میدان فتح، زمینه هایی برای تسهیل در رفت و آمد، رونق اقتصادی و پیشرفت و شکوفایی محله فراهم شود.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به شعار ” امید مشارکت شکوفایی” افزود: دکتر نجفی شهردار محترم تهران در برنامه های خود تاکید ویژه ای نسبت به گسترش مشارکت، نشاط و شکوفایی در شهر تهران دارند، شهروندان به کمک مدیریت شهری منطقه بیایند تا با همدلی، همراهی و تلاش بتوانیم در جهت بهبود شرایط ، رفع مشکلات شهری و شکوفایی رشد منطقه حرکت کنیم.
در این دیدار شهروندان محله شهید دستغیب، مشکلات و مسائل محله خود را در فضایی کاملا صمیمانه و معنوی با شهردار منطقه در میان گذاشتند و پس از بررسی شهردار و مدیران شهری منطقه راهکارهایی جهت رفع آنها در دستور کار قرار گرفت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن

دادستان مرکز استان به همراه شهردار شهرکرد، معاون زیربنایی و حمل و نقل، معاون معماری و شهرسازی، مدیر فنی و نظارت بر طرح‌ها و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری از عملیات اجرایی ساخت و ساز کمربندی ۱۵ خرداد بازدید کرد.

نصرالدین صالحی گفت: تکمیل این طرح به دلیل برخی مشکلات، مدت زمان زیادی به تعویق افتاده بود که در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با تلاش شهردار، مسئولین مربوطه و همراهی مالکین مشکلات حقوقی آن حل شد.

بیشتر بخوانید

قرارگیری طرح کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در اولویت مدیریت شهری

وی با بیان اینکه به زودی شاهد اتمام طرح و افتتاح آن در ماه‌های آینده خواهیم بود، افزود: تکمیل این مسیر می‌تواند به حل بخشی از معضلات ترافیکی شهر کمک شایانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • پاسخگویی شهردار منطقه یک به شهروندان
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر
  • شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۱۲ دیدار می‌کند