Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:38:30 GMT

پرنده نابغه ایران در راه پرش 2 متر و 38 سانتی‌متری

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۱۰۸۸

پرنده نابغه ایران در راه پرش 2 متر و 38 سانتی‌متری

کیوان قنبرزاده که مدت هاست تمرینات خود را در روسیه و زیر نظر زاگارلا برگزار می کند می گوید قصد به جا گذاشتن رکوردی جاودانه را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کیوان قنبرزاده رکورد دار پرش ارتفاع ایران حالا تمرینات خود را در روسیه برگزار می کند تا از الان برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده شود. او رکورد پرش ارتفاع ایران را جا به جا کرده بود و برای طلای بازی های آسیایی تمرینات خود را در کمپ روسیه و زیر نظر زاگارلا پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال او می گوید:«در حال حاضر فدراسیون بهترین مربی و بهترین کمپ تمرینی را در اختیار من قرارداده است، ولی راه بسیار سختی تا بازیهای آسیایی پیش رو خواهم داشت. نخستین اردوی من یک اردوی دو هفته ای بود که در ماه نوامبر در کمپ ملی موسکو زیر نظر " پییر پترو ویچ زاگارلا" برگزار شد تا او بتواند برای ادامه کار با من تصمیم گیری کند. به طور کلی او مربی نتیجه محوری است و سعی می کند با ورزشکارانی روند تمرینات را ادامه دهد که احساس کند نتیجه مطلوبی دریافت خواهد کرد.»


او در ادامه افزود: «خوشبختانه "زاگارلا" با ادامه تمرینات موافقت کرد و یک اردوی 21 روزه با هم پشت سر گذاشتیم. در این تمرینات بیشتر نقاط ضعف من را شناسایی کرد و اعلام کرد که باید در تکنیک ها و سیستم روند تمرینی تغییراتی ایجاد کنیم. البته تغییر سیستم کار بسیار سختی است. به هر صورت وقتی از او پرسیدم به بازیهای آسیایی خواهیم رسید، گفت "این تنها راه است و چاره دیگری نخواهیم داشت". به هرحال من فکر می کنم برای دست یافتن به نتیجه خوب در بازی های آسیایی که بهترین ها در آن حضور دارند، راه بسیار سختی در پیش است.»


رکورددار پرش ارتفاع ایران می گوید:« من امید زیادی به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی دارم. یکی از پرندگانی که من دو سال پیش با او کار می کردم با همین مربی توانست 2 متر و 38 سانتی متر پرش کند و به مدال جهانی دست یابد. در حال حاضر باید یک سری از فاکتورهای بدنم قوی شود تا تغییر تکنیک تاثیرگذار باشد.»


نایب قهرمان بازی های داخل سالن آسیا در سال 2017 در پایان گفت:« 3 مدال آسیایی در مسابقات داخل سالن دارم. در این مسابقات اصلا به مدال فکر نمی کنم. اینکه بهترین ها به ایران خواهند آمد یک اتفاق خوب است.

 

بالاخره ما باید با واقعیت وجود این قهرمانان کنار آمده و به رقابت با آنها در بازی‌های آسیایی فکر کنیم. این پرندگان آسیایی مهم ترین رقبای ما در بازی‌ها خواهند بود. قطعا میزبانی حسن‌های زیادی دارد و بی دلیل نیست که کشورهای مطرح در دوومیدانی جهان همیشه برای حق میزبانی از یکدیگر پیشی می‌گیرند. ما هم با استفاده از همین حق میزبانی می‌توانیم نمایندگان بیشتری داشته باشیم و خیلی از کاستی‌ها را جبران کنیم. امیدوارم بتوانیم در خانه خود از پرچم کشورمان دفاع کنیم.»

کیوان قنبرزاده دو و میدانی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟