Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@11:38:13 GMT

گران شدن بنزین به جامعه استرس وارد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۱۱۷۴

خرداد: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آسان ترین کار برای دولت آن است که قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را که نیاز اولیه قشر متوسط و پایین جامعه است را گران کند، گفت: یعنی هیچ راهی برای دولت نیست و فقط مانده که بنزین را گران کند؟

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: گران شدن بنزین و حامل‌های انرژی هیچ سودی برای کشور ندارد و فقط به جامعه استرس وارد می‌کند و موجب گرانی و افزایش قیمت سایر محصولات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت اصرار دارد تا افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی در مجلس مصوب شود تا یک منبع درآمدی برای خود به وجود آورد اما نمایندگان با این ایده مخالف هستند زیرا اکنون افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی به صلاح کشور نیست.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید راه‌های مختلف را برای کسب درآمد بررسی کند. یعنی هیچ راهی نیست و فقط مانده که بنزین را گران کند؟

ناصری نژاد عنوان کرد: آسان ترین کار برای دولت آن است که قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را که نیاز اولیه قشر متوسط و پایین جامعه است را گران کند. راه های دیگری است که می توان با صحبت کردن و بررسی به آنها رسید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با بحث افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی مخالف هستیم و قطعا به این موضوع در مجلس رای نخواهیم داد.

برچسب ها: گران شدن ، بنزین ، حامل‌های انرژی ، جامعه ، استرس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، مواد ۵ و ۶ این قانون را به شرح زیر تصویب کردند:

«ماده ۵- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (۱۸) مکرر (۱) به قانون الحاق می‌شود:

ماده ۱۸ مکرر ۱- وسیله نقلیه حامل بیش از یک قبضه انواع سلاح گرم جنگی یا قطعات مؤثر از چند قبضه یا بیش از ۱۰۰ تیر انواع مهمات آن یا بیش از یک قبضه نارنجک جنگی و موشک آر پی جی یا بیش از یک قبضه انواع سلاح شکاری یا بیش از ۴۰۰ فشنگ آن یا مواد منفجره و تحت کنترل موضوع ماده ۱۱ و ۱۲ این قانون به میزانی که انفجار آنها آثار مخرب بیش از یک موشک آرپی‌جی باشد، به نفع دستگاه کاشف ضبط می‌شود.

ماده ۶- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (۱۸) مکرر (۲) به قانون الحاق می‌شود:

ماده ۱۸ مکرر ۲- هر شخص مکان یا هر نوع فضایی را برای خرید و فروش ساخت متصل کردن قطعات (مونتاژ)، تعمیر غیر مجاز سلاح دایر یا اداره کند، به حبس درجه چهار محکوم می‌شود و چنانچه برای انجام جرائم مذکور یا از طریق ارتکاب آنها وجه مال منفعت خدمت یا امتیاز مالی کسب کرده، باشد علاوه بر حبس درجه چهار به ضبط عواید حاصل از جرم و جزای نقدی معادل دو تا پنج برابر عواید حاصل از جرم نیز محکوم می‌شود.

تبصره- چنانچه جرائم موضوع این ماده تحت پوشش امور خیریه یا خدماتی یا فروش کالا و امثال آن صورت پذیرد، مرتکب به حداکثر مجازات‌های مقرر در این ماده محکوم می‌شود.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • احیای برجام در میانه بحران؟
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان