Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@04:20:43 GMT

اعتراض حمید بقایی به محکومیت خود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۱۷۷۹

اعتراض حمید بقایی به محکومیت خود

حوادث رکنا: وکیل حمید بقایی گفت: درآخرین روز مهلت اعتراض، به رای صادره علیه حمید بقایی اعتراض کردیم

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، وکیل حمید بقایی از اعتراض به حکم دادگاه بدوی علیه موکل خود خبرداد و گفت:موکل اینجانب قصد دارد به زودی با انتشار حکم صادره به تشریح تخلفات و اقدامات خلاف قانون Law صورت گرفته در این پرونده بپردازد
مهران عبداالله‌پور وکیل حمید بقایی گفت: درآخرین روز مهلت اعتراض، به رای صادره علیه حمید بقایی اعتراض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد: عین کیفرخواست دادستانی تهران علیه ایشان بدون هیچگونه مستندات و ادله قانونی و توجه به لوایح، در دادگاه تایید شده و نهایتاٌ منجر به صدور حکم ۶۳ سال حبس شده است.
وکیل بقایی با بیان اینکه خواسته موکل بنده، برگزاری علنی دادگاه و رسیدگی به پرونده توسط یک قاضی Judge منصف و مستقل است، گفت: از نظر موکل بنده قاضی که ۶ بار حکم بازداشت موقت او را صادر کرده، نمی‌توانست به این پرونده عادلانه رسیدگی کند. موکل بنده معتقد است که رسیدگی غیرعلنی به این پرونده هیچ اعتبار و ارزشی ندارد.
بقایی 29 آذر ماه امسال اعلام کرده به 63 سال زندان Prison محکوم شده است؛ اما غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: «این فرد به خاطر چند اتهام، چند محکومیت دارد؛ اینکه گفته به 63 سال حبس محکوم شده یا جهل به قانون است یا قصد شیطنت داشته است وگرنه طبق قانون مجازات، او باید بیشترین حبس در میان محکومیت‌هایی که در دادنامه برایش درنظر گرفته شده را تحمل کند.»
بقایی معاون محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری وی، به دلیل برخی اقدامات مالی به هنگام فعالیت 8 ساله در دولت نهم و دهم ( از سال 1384 تا 1392 ) محاکمه شد. او قبل از این هم به همین اتهامات دستگیر شده و چند ماه در بازداشت بود و هم اکنون با وثیقه 20 میلیارد تومانی آزاد است.
او در جریان رسیدگی به اتهاماتش از حضور در جلسات آخر سرباز زد و به جایش در حرم عبدالعظیم حسنی بست نشست.
بقایی و احمدی‌نژاد در ماه های گذشته از عملکرد قوه قضائیه انتقاد و مسئولان ارشد قضایی را به« برخورد سیاسی» با خود، متهم کرده اند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در روزی موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد که حمید مطهری برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور داشت و هر نتیجه غیر از برد، می‌توانست موقعیت او را در شروع کار متزلزل کند.

با این حال تراکتور علاوه بر کسب پیروزی که با درخشش پورحمیدی به دست آمد، در طول بازی هم نمایش خوبی داشت و بازیکنان این تیم اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، فرصت این را داشتند که به سادگی در جریان بازی برد را به دست بیاورند.

اما همین پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیز شرایط را برای حمید مطهری بهتر کرده و در صورتی که کار یحیی تا بازی استقلال حل نشود نیز او از موقعیت بهتری برای بازی استقلال برخوردار است.

البته باشگاه تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول نام برده و خود او نیز با لباس ورزشی در کنار خط حضور یافت تا نشان دهد برخلاف حدس و گمان سکوها، به پست سرمربیگری چشم ندارد.

تراکتور تا پایان فصل شش بازی حساس در لیگ برتر و شاید سه بازی در جام حذفی داشته باشد که می‌تواند یک جام و یک سهمیه آسیایی را برای این تیم در پی داشته باشد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها