Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:08:57 GMT

حساب فریب‌خورده‌گان از معاندان نظام جدا باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۲۰۴۴

حساب فریب‌خورده‌گان از معاندان نظام جدا باشد

نماینده ولی فقیه در استان فارس درباره افراد دستگیر شده در این حوادث بیان کرد: عناصر فریب‌خورده و کسانی که تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار گرفتند و از روی احساسات آمدند با عده‌ای که با عناد و به قصد تخریب آمدند با هم فرق دارند. ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با قدردانی از نیروی انتظامی در جریان‌ حوادث اخیر اظهار داشت: قدرت‌های بزرگی پشت این حوادث اخیر ایستاده بودند، در جهان امریکا، در منطقه عربستان با امکانات مالی و فضای مجازی، اسرائیل با حضور فعال و برخی از کشورهای اروپایی نیز در این حوادث دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تقدیر از فعالیت به هنگام نیروی انتظامی گفت: اگر نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی از این کار ممانعت نکرده بود، خواه و ناخواه آنها برنامه‌های بعدی را اجرا می‌کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون سابقه نداشته که آشوب خیابانی کشور در شورای امنیت مطرح شود، افزود: امریکا 2 بار حوادث اخیر را 2 بار به شورای امنیت منتقل کرده و این نشان می‌دهد آمریکا قصد دارد از این موضوع به نفع خود و مقاصدش استفاده کند. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه نیروی انتظامی مدیریت صحنه را در حوادث اخیر بر عهده داشت، عنوان کرد: همه نیروها در کنار نیروی انتظامی و زیر فرمان آن بودند و نیروی انتظامی به خوبی جریان را مدیریت کرد به گونه‌ای که در استان فارس این حادثه به عکس سال 88 کمترین خسارت را در کشور داشت. 

وی با بیان اینکه این اتفاق  با برنامه‌ریزی و اشراف نیروی انتظامی بر موضوع رخ داد، گفت: شما در این موضوع حالت انفعال نداشتید، حالت آگاهی و تسلط بر فضا برای شما فراهم بود. می‌دانستید کجا حادثه‌خیز است و چه کسانی دست به این حوادث می زنند و چه آثاری ممکن است داشته باشد اینها اطلاعاتی است که برای تصمیم‌گیری و اقدام به موقع فوق‌العاده موثر است. 

آیت‌الله ایمانی با اشاره به تجارب گذشته نیروی انتطامی افزود: جمع‌آوری سلاح، شناسایی عناصر سلطنت‌طلب، منافق و گروه‌هایی که دنبال بهانه هستند تا برای نظام مشکل ایجاد کنند سبب اشراف و آگاهی نیروی انتظامی شد و نتیجه هم کم حادثه بودن استان فارس رقم خورد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس درباره افراد دستگیر شده در این حوادث بیان کرد: عناصر فریب‌خورده و کسانی که تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار گرفتند و از روی احساسات آمدند با عده‌ای که با عناد و به قصد تخریب آمدند با هم فرق دارند.

وی اظهار داشت: فریب‌خوردگان را باید ارشاد و با ارشاد راهی زندگی کردو صحیح هم نیست گرفتار شوند چون آثار منفی و تبعات بیشتری دارد اما  افراد شرور و دشمن نظام باید نتیجه عملشان را طبق قانون ببینند. 

انتهای پیام/ 

R41382/P1336/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است