Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سعدآباد؛ امروز و در سومین جلسه از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی آموزش نگارگری که در موزه استاد فرشچیان واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با حضور استاد بهمن شریفی استادبرجسته نگارگری و استقبال علاقمندان برگزار شد، به مباحثی پیرامون فن و آموزش انواع «تاش» در نگارگری سنتی و معاصرپرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آموزش اجرای انواع برگ و کارگاه آموزشی درباره یک نمونه پرنده از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

موزه استاد محمود فرشچیان اقدام به برپایی سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و رایگان آموزش نگارگری به صورت یک جلسه در هر ماه با دعوت از صاحب نظران و اساتید نگارگری و تذهیب ایران کرده است و گفتگو، نقد و هم اندیشی در خصوص موضوعات گوناگون نگارگری و نیز آموزش و کارگاه عملی این رشته از برنامه‌های نشست‌های یادشده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان