Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مراسم معارفه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما شیراز با قدردانی از زحمات محمدرضا قائدی در مجموعه سما شیراز و تبریک انتصاب وی به سرپرست واحد بین‌الملل کیش، سیداحمد هاشمی را با حفظ سمت به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیراز معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا حقیقت گفت: «یکی از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی توسعه مدارس سما است و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در آموزشکده‌ها و واحدهای دانشگاهی پشتوانه خوبی برای مدارس سما است؛ باید شرایطی فراهم شود تا دانش‌آموزان مدارس سما بدون کنکور در اکثر رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند ثبت نام کنند.»

محمدرضا قائدی رئیس سابق سما شیراز هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد مرکز سما شیراز از جمله عدم کاهش دانشجو در چند سال اخیر، داشتن اندوخته مالی و سودده بودن مجموعه از تمامی اعضای هیأت علمی، پرسنل مدارس و آموزشکده سما شیراز قدردانی کرد و یکی از دلایل موفقیت‌های سما شیراز را داشتن نیروهای جوان و با انگیزه دانست.

هاشمی نیز با ارائه رزومه شغلی از جمله مدیر مدرسه، معاون دانشگاه، رئیس واحد دانشگاهی لامرد و فعالیت‌های علمی از مدیران ستادی مدارس و آموزشکده‌های سما شیراز خواست با تشکیل کارگروه در سه حوزه رفاهی، کیفیت‌دهی آموزشی و توسعه کمی و درآمدزایی، برنامه‌های حوزه خود را با نظرخواهی از کارکنان ارائه کنند.

محمدمهدی رضوانی مدیر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز با آرزوی موفقیت برای معاون دانشگاه و رئیس مرکز سما شیراز به اهمیت صداقت در گفتار و رفتار در همه مراحل زندگی به ویژه در انجام وظایف شغلی تأکید کرد.

سما شیراز محمدرضا قائدی حمیدرضا حقیقت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حامد مبینی عصر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت بنیاد ملی نوجوانان و مجموعه مدارس صدرای کشور اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال از تأسیس مجموعه مدارس صدرا می‌گذرد که البته در گام اول فقط در مقطع متوسطه دوم و بعدها مدارس متوسطه اول و ابتدایی نیز فعال شدند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت‌های خود می‌داند، افزود: سازمان تبلیغات کمک به نهادها در ترویج جهاد تبیین را وظیفه ذاتی خود می‌داند از این رو برنامه بنیاد ملی نوجوانان در راستای جهاد تبیین است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با تشریح برنامه‌های جهاد تبیین سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی ادامه داد: اجرای سند تحول در مدارس به عنوان الگوی اجرایی جهاد تبیین بین دانش آموزان و جهاد تبیین در بین فرهنگیان در دستور کار سازمان تبلیغات قرار دارد.

مبینی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدارس صدرا سعی شده تا راهبردهای عملیاتی سند تحول در مدارس اجرایی شود، تصریح کرد: توسعه و نهادینه کردن عدالت آموزشی به عنوان محور مهم فعالیت‌های سازمان تبلیغات منجر به این شد که در ۳۰ استان ۱۹۶ مدرسه مشغول به فعالیت باشد.

وی با تشریح فعالیت‌های بنیاد ملی نوجوانان گفت: برنامه‌های نوجوانان در قالب دختران حاج قاسم و نوآوین ویژه پسران و همچنین مرکز مربی راه نوین در دستور کار سازمان تبلیغات است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با اشاره به اجرای اردوی مطالعات مجازی پله پله، همراه با نظارت مدیر مدرسه و همچنین رشد، توانمندسازی و مشارکت مدیران معلمان مدارس صدرا افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان تبلیغات است.

مبینی از اجرای طرح کانون مدارس در تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار و ٢٠٠ معاون پرورش در دوره ضمن خدمت شرکت کرده و به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف تربیتی آموزش دیدند.

وی افزود: مخاطبین مجموعه فعالیت‌ها، معاونین پرورشی مدیران مدارس و طلاب طرح امین هستند، که با فعالیت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اثرات قابل توجهی متوجه فضای آموزشی کشور خواهد شد.

کد خبر 6088826

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد