Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور برق شهرستان باوی گفت: به‌منظور بهبود وضعیت شبکه تعداد ۶ هزار و ششصد و چهل و یک مقره از سطح شبکه برق شهرستان باوی جمع‌آوری و تعویض شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بهزاد شافعی‌زاده اظهار کرد: پدیده گرد و خاک سال‌های اخیر به‌عنوان خطر بالقوه‌ای است که در کمین تجهیزات شبکه برق نشسته که سال ۹۵ خسارات زیادی به شبکه برق اهواز وارد کرد که پس از بررسی‌های به عمل آمده مقرر شد برای جلوگیری از تکرار وقایع سال گذشته تمام مقره‌های آسیب‌دیده با مقره سیلیکونی و با فاصله خزشی بیشتر تعویض شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: شبکه برق فشار متوسط این شهرستان گستردگی به طول ۵۳۲ کیلومتر دارد که تمام تلاش همکاران ما در امور برق شهرستان باوی در راستای شناسایی نقاط بحرانی و مقره‌ها و تجهیزات آسیب‌دیده است که در این راستا با تعویض ۶۶۴۱ مقره و نصب همین تعداد مقره سیلیکونی جدید امیدواریم مشکلات شبکه در این حوزه مرتفع شود.

مدیر امور برق شهرستان باوی اعتبار اختصاص‌یافته به این پروژه را بالغ بر ۵ میلیارد و سیصد و دوازده میلیون ریال اجرا و به مرحله بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان