Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

وزیران خارجه اتحادیه عرب در اوایل فوریه مجددا نشستی درباره قدس خواهند داشت.

یک منبع مسئول در اتحادیه عرب با اعلام این مطلب گفت: دبیرخانه اتحادیه عرب یادداشت رسمی به کشورهای عربی ارسال کرده است و قصد دارد نشستی در سطح وزیران خارجه عربی در اوایل فوریه آینده برگزار کند.

این نشست پس از نشست دسامبر گذشته برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن اعلام کرد: تلاش می کنیم که جهان، کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس را به رسمیت بشناسد. قدس اشغالی است.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • ۸ پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای