Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@04:01:11 GMT

فیلم | دانشجویان بازداشتی ظرف امروز و فردا آزاد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۳۳۵۶

‍‍‍‍‍‍

چند رسانه‌ای > فیلم - منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: براساس آمار موجود در کل کشور نزدیک به ۱۳۰ نفر دانشجو در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده اند که از این تعداد حدود ۱۵ الی ۲۰ نفر هنوز در بازداشت هستند. براساس صحبت‌هایی که با وزرای اطلاعات و کشور داشته‌ایم و بنا به دستور رئیس‌جمهور دانشجویانی که تاکنون در بازداشت به سر می برند، در روزهای آینده آزاد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

 

Video/Audio Link

61261

 

دانلود کلید واژه‌ها : تجمعات اعتراضی - ضرب و شتم - وزارت علوم - زندان - دانشجو - منصور غلامی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که دخترش سه ماه قبل برای درس خواندن از شهرستان به تهران آمده و در خوابگاه دانشجویی مستقر شده است، اما از چند روز پیش که دخترش از خوابگاه خارج شده، دیگر به خوابگاه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

بیشتر بخوانید: بازداشت قاضی قلابی در مشگین‌شهر

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع به فوریت در دستورکار ماموران دایره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: تیمی از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند که دختر جوان به دانشگاه نیز مراجعه نکرده است. کارآگاهان در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خوابگاه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده با مرد میانسال با موهای بور در ارتباط بوده و در آخرین روز حضور در خوابگاه نیز همین فرد با او ملاقات داشته است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه شدند که مرد میانسال با معرفی خود به عنوان فردی ثروتمند به دختر جوان وعده ازدواج داده است، گفت:‌دختر جوان نیز با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار این افراد را در غرب تهران شناسایی کنند. آنان در گام بعدی با هماهنگی مرجع قضائی و با اجرای یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که با دستگیری این فرد نیز دختر جوان پیدا شد.

وی با اشاره به انتقال مرد میانسال به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با وعده ازدواج و ترغیب او برای فرار از خوابگاه اعتراف کرد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه دختر جوان هم که از اقدام خود پشیمان بود، به خانواده‌اش تحویل داده شد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224871 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • دانشگاه پیام نور استان همدان ۹۵۰۰ دانشجو دارد
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ۷۶۰۰ نفر فراتر رفت