Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت بلیت دیدار منچستریونایتد و سویا در اولدترافورد برای طرفداران تیم اسپانیایی، 89 پوند خواهد بود.

طرفداری- باشگاه منچستریونایتد قیمت بلیت دیدار خانگی خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برای طرفداران سویا، 89 پوند اعلام کرد.

گاردین گزارش می دهد: سویا پیش از این اعلام کرده بود که آن دسته از طرفداران منچستریونایتد که قصد دارند در تاریخ 21 فوریه شاهد دیدار تیم شان برابر سویا در ورزشگاه سانچز پیزخوان باشند، باید 89 پوند (35 پوند بیش از قیمتی که طرفداران لیورپول برای دیدن بازی ماه نوامبر تیم شان در زمین سویا پرداخت کردند) بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد ابتدا تلاش کرد تا طرف اسپانیایی را برای کاهش قیمت قانع کند ولی پس از این که در این راستا ناکام ماند، تصمیم گرفت قیمت را برای طرفداران تیم آندلسی به همان اندازه بالا بکشد. پول اضافی به دست آمده از این راه ضمن این که به عنوان یارانه به طرفدارانی که برای حمایت منچستر به سویا سفر می کنند اعطا خواهد شد، بخشی از آن نیز به موسسه خیریه منچستریونایتد اهدا خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی

یک رسانه عبری زبان پیش نویس توافق پیشنهادی از سوی مصر برای مبادله اسرا را که گفته می‌شود حماس با آن موافقت کرده است، منتشر کرد.

به گزارش تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی در رابطه با روند این توافق اعلام کرد، اسرائیل متعهد شده است که در مقابل هر زن نظامی اسیر موجود در اختیار حماس که همچنان در قید حیات باشد، 20 اسیر دارای حکم ابد را آزاد می‌کند.

به نوشته آحارانوت با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود حماس بین 3 تا 5 اسیر نظامی زن در اختیار داشته باشد، در مرحله اول بین 60 تا 100 اسیر فلسطینی دارای حکم ابد از زندان آزاد می‌شوند.

براساس این پیش نویس، توافق در سه مرحله و در مدت 124 روز اجرا می‌شود.

 

 مرحله اول: آتش بس 40 روزه آزادی 33 اسیر اسرائیلی آزادی حدود 800 اسیر فلسطینی بازگشت مردم نوارغزه به خانه‌های شان در شمال این منطقه

 

مرحله دوم: آتش بس 42 روزه. آزادی بقیه اسرای اسرائیلی از جمله نظامیان آزادی اسرای فلسطینی (هنوز توافقی در رابطه با نام اسرای فلسطینی و تعداد آنها صورت نگرفته است).

 

مرحله سوم: آتش بس 42 روزه آزادی اجساد اسرای اسرائیلی آزادی تمامی اجساد اسرای فلسطینی عقب نشینی کامل ارتش اسرائیل از نوار غزه

به نوشته این رسانه عبری زبان، تل‌آویو تا لحظه تهیه گزارش حاضر به تعهد به پایان جنگ نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرانسه پیش نویس تعدیل شده آتش بس را ارائه کرد آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسیران

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت