Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@04:24:14 GMT

گل تماشایی لیونل مسی در تمرینات بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۴۱۹۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این کلیپ برای شما حرکت جالب لیونل مسی ستاره بارسلونا در تمرینات این تیم که در نهایت باعث به ثمر رسیدن گلی زیبا شد را آماده کرده ایم .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما حرکت جالب لیونل مسی ستاره بارسلونا در تمرینات این تیم که در نهایت باعث به ثمر رسیدن گلی زیبا شد را آماده کرده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل آندرس “لئو” مسی کوچیتینی (به اسپانیایی: Lionel Andrés “Leo” Messi Cuccittini) فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد. وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ تکمیل کرد. او در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابتها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم

در آخرین دیدار هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا میزبان والنسیا بود که با درخشش لواندوفسکی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا فرمین لوپز در دقیقه ۲۲ بارسا را پیش انداخت، اما در ادامه خفاش‌ها دو گل زدند و تا در نیمه نخست پیروز به رختکن بروند. البته در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه بان والنسیا خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و از زمین بازی اخراج شد تا این تیم در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کند. نیمه‌ای که لواندوفسکی در آن درخشید و هت تریک کرد تا بارسلونا چهار بر دو پیروز این مسابقه شود.

شاگردان ژاوی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و دوباره رتبه دوم را از خیرونا پس گرفت. والنسیا هم با ۴۷ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • گل سوم و تماشایی روبرت لواندوفسکی به والنسیا از روی ضربه آزاد (بارسلونا 4-2 والنسیا)
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!