Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق به تشریح سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌های بانک در حوزه باجه‌ها و اشتغال‌زائی پرداخت و اظهارداشت: با ارتقاء فعالیت باجه‌های خدمات بانکی، واگذاری خدمات این بانک از طریق نمایندگی‌های آن از سوی بانک مرکزی به این بانک ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صباغی با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال و درآمدزائی در کشور اظهارداشت: نظام بانکی متولی خلق پول و حفظ ارزش آن بدون اثر سوء تزریق نقدینگی بی‌هدف است.

وی کلید ایجاد کسب و کار را نقدینگی دانست و افزود: هدایت منابع و سپرده‌ها در شعب و باجه‌های پست بانک ایران بستر اولیه نقدینگی این بانک است.

عضو هیأت مدیره در این گردهمائی تغییر در نگرش و فکر را شرط لازم در نقش آفرینی در عرصه اشتغالزائی کشور عنوان کرد و گفت: دقت نظر در وصول به موقع اقساط و گردش تسهیلات پرداختی می‌تواند بعنوان بخشی از منابع تخیصص اعتبار طرح‌های اشتغالزائی محسوب شود.

صباغی با اشاره به سیاست‌های اعطای تسهیلات اشتغالزائی پست‌بانک ازمحل منابع صندوق توسعه ملی افزود: باید درشناسائی و معرفی طرح‌های اقتصادی، سرعت و تسهیل در پرداخت تسهیلات تدابیر لازم را بکار ببریم.

وی درپایان اظهارداشت: از فرمانداران و دهیاران درخواست داریم تا در معرفی طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و تشویق ایجاد کسب و کارهای خرد با پست بانک ایران هم افزائی و تعامل لازم را داشته باشند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تأسیس بانک ذخایر دریایی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی