Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه‌آزاد انزلی تفاهم نامه‌ای را به منظور واگذاری ۲۰ هکتار از اراضی ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان به سرمایه‌گذاران ایرانی منعقد کرده است. ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، رضا مسرور عصر امروز در دیدار معاون وزیر امور خارجه ایران با هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: امکانات و طرح‌های زیرساختی گسترده‌ای در خصوص افزایش ظرفیت‌های ایران در حوزه ترانزیت در دستور کار منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توانمندی‌های مجتمع بندری کاسپین گسترده است افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، احداث سیلوهای غلات با ظرفیت 120 هزار تن، مخازن سوختی با ظرفیت 90 هزار تن و سردخانه‌های عظیم در منطقه آزاد انزلی در حال اجرا است. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این امکانات در کنار امکان فرآوری کالا در صنایع مستقر در پسکرانه بندر کاسپین، این بندر را به بنادر نسل سوم جهان ارتقاء می‌دهد خاطرنشان کرد: پیوستن بندر کاسپین به بنادر نسل سوم جهان یکی از مهمترین مزیت‌های بندر کاسپین است.

وی با اشاره به اینکه به‌منظور توسعه اقتصادی کشور باید توجه ویژه‌ای به افق‌های پیش روی تجارت کشور شود تصریح کرد: به‌منظور فعال‌سازی کریدورهای بین‌المللی تلاش است تا تفاهم نامه‌ای با طرف‌های دولتی و بخش خصوصی چین، روسیه و قزاقستان منعقد شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی هدف این سازمان را رونق فضای کسب و کار و افزایش درآمدهای ارزی کشور دانست و تاکید کرد: درخواست‌های سرمایه‌گذاری گسترده‌ای به‌منظور مشارکت در ساخت مجتمع بندری کاسپین در منطقه آزاد انزلی وجود دارد.

مسرور ساخت بزرگترین مارینا کشور در کنارمجتمع بندری کاسپین را از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی جهت تأمین زیرساخت‌های گردشگری دریایی کشور بیان کرد و گفت: منطقه‌آزاد انزلی تفاهم‌نامه‌ای را به‌منظور واگذاری 20 هکتار از اراضی ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان به سرمایه‌گذاران ایرانی منعقد کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور توسعه صادرات محصولات ایرانی به کشورهای اوراسیا با بهره‌گیری از معافیت‌های تعرفه‌ای موجود میان این کشورها انجام گرفته و به عاملی موثر در توسعه ارتباطات اقتصادی کشور تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد