Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پژوهشگر دینی در این مراسم گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد فکر و مبارزه بود زیرا برخی مبارزه می کنند اما اندیشه و جهانبینی ندارند اما هاشمی عالم به زمان خویش بود، موقعیت زمان را خوب می فهمید و به مقتضیات وقوف داشت.
حجت الاسلام ناصر نقویان افزود: کسانی که می خواستند به سر قدرت سیاسی بیایند فکر می کردند با یک جمله و تاختن به هاشمی رفسنجانی می توانند یک رای بیشتر به نفع خود به صندوق بیاندازند در حالی که وقتی به هاشمی می رسیدند با خضوع رفتار کرده و ابراز می داشتند اشتباه کرده اند و نمونه ین اقدامات را در سالهای گذشته به عینه دیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: او از شهری به شهری و از زندانی به زندانی دیگر رفت و در راه مبارزه با استبداد گام برداشت که در این مسیر خانواده او نیز متحمل سختیهای زیادی شدند.
او ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم با چهره مرحوم هاشمی رفسنجانی آشنا شدند و هم اینک این انقلاب همانطور که بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست بی نام هاشمی نیز در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.
وی گفت: بسیاری از جبهه گیریهای امام راحل با مشورت مرحوم آیت لله هاشمی انجام می شد و او در راه انقلاب ایثارگرانه درخشید. نظریه از خزر تا خلیج فارس نیز برای نخستین بار از سوی آیت الله رفسنجانی شنیده شد تا یک شاهراه آبی از خزر تا خلیج فارس کشیده شود و همه جای این کشور سبز گردد.
خبرنگاران: میترا عبدالهی / مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/7489/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معهلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت