Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مهدی تاج در حاشیه مراسم اهدای جام به تیم مس سونگون گفت: وزیر ورزش برای اولین بار بود که در مراسم قهرمانی فوتسال شرکت می‌کرد او به خاطر مردم تبریز آمد.خوشحالم که بالاخره مس سونگون هم قهرمان شد و حقش هم بود. 

وی در مورد انتقادتی که برخی مربیان مثل امیر قلعه‌نویی به مینی‌کمپ تیم ملی بزرگسالان مطرح کرده است، عنوان کرد:‌ این مینی‌کمپ یک روزه است نمی‌دانم قلعه‌نویی چه گفته اما همه باید به تیم ملی کمک کنند و در این فاصله کمی که مانده به جام جهانی باید حواسمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج در رابطه با این که آیا زمان سفر تیم ملی به روسیه مشخص شده است،‌ گفت: بله زمان مشخص شده اما الان زمان دقیقی در ذهن ندارم.

وی در مورد لغو بازی روز 12 خرداد مقابل الجزایر تصریح کرد: این بازی لغو نشده است بلکه جابه‌جا شده است.

تاج در مورد اینکه بازی چه زمانی برگزار خواهد شد تصریح کرد: برنامه‌های بازی‌ها را به طور کامل به موقع اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه از سوی هواداران هو شد تصریح کرد: ما به همه علاقه داریم و آنها هم به ما علاقه دارند مشکلی وجود ندارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته

ایسنا/فارس سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است.

محسن عمادی امروز، ۱۰ اردیبهشت با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است، گفت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد ۷ درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اظهار کرد: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ ۲، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۰۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در پایان گفت: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا