Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از نشست خود با مدیرعامل این باشگاه گفت: درباره جذب بازیکنان خارجی مذاکرات خوبی انجام دادیم و امیدوارم آنها هر چه زودتر به تهران بیایند.

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر پس از پایان جلسه خود با سیدرضا افتخاری، مدیرعامل و سید پندار توفیقی، معاون ورزشی استقلال گفت: جلسه بسیار طولانی اما خیلی خوب و پرباری برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه در خصوص همه چیز صحبت کردیم.

او افزود: در این جلسه ساشا شفر، پسرم و آنالیزور استقلال و جیری ساناک، دستیارم هم حضور داشتند. درباره برنامه‌های تیم و آماده‌سازی برای بالا بردن کیفیت تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر به طور کامل صحبت کردیم. درباره جذب بازیکن خارجی هم مذاکرات مفصلی انجام دادیم و نام چند بازیکن را به باشگاه دادم که از امروز کار مذاکره با آنها آغاز شد و امیدوارم هرچه زودتر این بازیکنان برای مذاکرات نهایی به تهران بیایند.

شفر تصریح کرد: خیلی خوشحالم که درباره همه چیز و به صورت جزئی با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه صحبت کردم و چیزی که می‌توانم بگویم این است که همه اعضای باشگاه و تیم با همه پتانسیل خود درحال تلاش برای موفقیت استقلال هستند. امیدوارم که در کنار هم بتوانیم روزهای بهتری برای استقلال و هوادارانش رقم بزنیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵

رضا درویش با شهردار منطقه 5 دیدار و گفتگو کرد.

طرفداری | مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مدیر مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و‌ مدیر آکادمی امروز (یک‌شنبه) با شهردار منطقه ۵ دیدار داشتند و در مورد همکاری‌ها و حمایت‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه فوتبال و پرورش استعدادها گفتگو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز به اتفاق محسن خلیلی و محسن نانوایی به شهرداری منطقه پنج رفتند و با شهردار این منطقه، داوود گودرزی دیدار و گفتگو داشتند.
این نشست، نظر به این که شهرداری منطقه ۵ توجه ویژه‌ای به مسایل اجتماعی و توسعه فعالیت‌ها در امر آموزش و پرورش توانمندی‌ها به ویژه در حوزه نسل نوجوان و جوان دارد، بسیار مثبت ارزیابی شد.
مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و آکادمی فوتبال باشگاه به عنوان پایگاه اصلی و انحصاری پرسپولیس در حوزه توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش آن‌ها در این منطقه قرار دارد که از سال گذشته فعالیت نخستین مدرسه فوتبال رسمی باشگاه نیز در آن آغاز شد.
در نشست امروز درباره مشکلات و نیازهای تجهیزاتی این مجموعه ورزشی برای افزایش ظرفیت و توسعه فعالیت‌های آن تبادل نظر شد و شهردار منطقه برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود قول همه گونه همکاری داد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است