Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی استقلال پس از نشت با مدیریت باشگاه ابراز امیدواری کرد که بازیکنان خارجی مدنظر او هر چه زودتر برای مذاکره با مسئولان این تیم به تهران بیایند.

به گزارش وبسایت نود ، وینفرد شفر پس از پایان جلسه خود با سیدرضا افتخاری مدیرعامل و سید پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال، به سایت رسمی این باشگاه گفت: جلسه بسیار طولانی اما خیلی خوب و پر باری برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه در خصوص همه چیز صحبت کردیم.

وی افزود: در این جلسه ساشا شفر پسر و آنالیزور استقلال و جیری ساناک دستیارم هم حضور داشتند. درباره برنامه های تیم و آماده سازی برای بالا بردن کیفیت تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر به طور کامل صحبت کردیم. درباره جذب بازیکن خارجی هم مذاکرات مفصلی انجام دادیم و نام چند بازیکن را به باشگاه دادم که از امروز کار مذاکره با آنها آغاز شد و امیدوارم هرچه زودتر این بازیکنان برای مذاکرات نهایی به تهران بیایند.

شفر عنوان کرد: خیلی خوشحالم که درباره همه چیز و به صورت جزئی با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه صحبت کردم و چیزی که می توانم بگویم این است که همه اعضای باشگاه و تیم با همه پتانسیل خود درحال تلاش برای موفقیت استقلال هستند و امیدوارم که در کنار هم بتوانیم روزهای بهتری برای استقلال و هوادارانش رقم بزنیم.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پیش روی استقلال با شمس آذر قزوین و نیاز آبی‌پوشان به پیروزی برای حفظ صدر جدول اظهار کرد: دیگر تیم آسانی در لیگ برتر نداریم و همه تیم‌ها این توانایی را دارند تا استقلال را متوقف کنند. پس وظیفه تیم استقلال این است با برنامه و آماده به دیدار هر حریفی برود. شمس آذر در دور رفت هم توانست از استقلال امتیاز بگیرد و بازی‌های آخر خود را هم برده، حتماً سعید دقیقی و شاگردانش برای آنکه از استقلال امتیاز بگیرند بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است. این تیم بازی تهاجمی را در دستور کار دارد و مقابل چنین حریفی می‌توان برنده شد به شرطی که اجازه ندهند از قدرت هجومی خود استفاده کنند و از فضا‌هایی که در حملات خود می‌دهد نهایت استفاده را برد. شمس آذر تیم جوان و با انگیزه‌ای است و آنالیز خوبی روی شکل بازی استقلال خواهد داشت. در آخرین بازی که از تیم جواد نکونام دیدم عملکرد تیم بسیار خوب بود و نشان داد می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد. شناختی که تیم‌ها در بازی‌های دور برگشت از هم دارند در کسب نتیجه اهمیت زیادی دارد. می‌دانند که چگونه به دروازه حریفان برسند.  

پیشکسوت تیم استقلال در مورد انتقاد از شکل بازی تیم جواد نکونام گفت: استقلال بیشتر توپ را به کناره‌ها می‌برد و از سانتر‌های کوتاه و بلند استفاده می‌کند تا به گل برسد و تا حدود زیادی هم موفق بود، چون بهترین حربه برای گلزنی است. این هم یک تاکتیک تیمی است که نمی‌توان به آن خرده و ایراد گرفت. هر مربی به یک یا چند شکل به دنبال کسب نتیجه است. ضمن اینکه استقلال فقط متکی به این روش گلزنی نیست و از ترفند‌های دیگری هم استفاده می‌کند.

رشیدی در مورد شانس قهرمانی استقلال در رقابت با پرسپولیس یادآور شد: هر اتفاقی در طول مسابقات ممکن است رخ دهد و بستگی به این دارد که استقلال بتواند خود را همیشه در بالاترین سطح نگه دارد. همه رقبا به دنبال کسب نتیجه هستند و باید مراقب آنها بود. امیدوارم بازیکنان اصلی استقلال در ۷ هفته باقیمانده مصدوم نشوند. غیبت کوین یامگا و بعد از آن مهدی مهدی‌پور دردسر‌های نکونام را بیشتر کرده و امیدوارم دیگر بازیکنی از استقلال مصدوم نشود، چون غیبت این دو بازیکن تأثیر خود را گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!