Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، بهبود سعادتی عصر چهارشنبه در جلسه مشترک میراث فرهنگی، بخشداری و دهیاران با موضوع " تبریز ۲۰۱۸ " و روستاهای هدف گردشگری شهرستان اهر، اظهار کرد: در شهر اهر برخی اقدامات در راستای رویداد " تبریز ۲۰۱۸ " از سوی شورا و شهرداری اهر آغاز شده و در حال انجام است و از طرفی هم مسئولان شهرستانی برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر از ساماندهی کیچیک چای در شهر اهر خبر داد، افزود: مسیر گشایی از پل آزادگان تا میدان بهار و دیگری از میدان ارسباران تا کمربندی اهر – مشکین‌شهر بر اساس توافقات انجام‌گرفته به‌زودی شروع می‌شود.

وی بابیان اینکه تا به امروز هیچ برنامه‌ای در راستای رویداد " تبریز ۲۰۱۸ " از روستاها به شورای اسلامی شهرستان اهر اعلام‌نشده است، گفت: شورای شهرستان اهر از تمامی برنامه‌ها، ایده‌ها و طرح‌های دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی در جهت برنامه‌ریزی به‌منظور جذب و میزبانی از گردشگران تبریز ۲۰۱۸ استقبال می‌کند.

سعادتی ادامه داد: بر اساس اعلام میراث فرهنگی قرار است مراسم رسمی " تبریز ۲۰۱۸ " سوم فروردین‌ماه برگزار شود لذا از دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی درخواست می‌کنیم تا برنامه‌ها و کم و کاستی‌های روستاها را اعلام کنند و ما نیز شبانه‌روز برای رفع مشکلات و کم و کاستی‌ها تلاش می‌کنیم تا فروردین‌ماه هیچ مشکلی نداشته باشیم و با آغوش باز به استقبال گردشگران برویم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر در ادامه با اشاره به اینکه اخیراً شورای اسلامی استان طی نامه‌ای از ما خواسته تا مشکلات روستائیان را اعلام کنیم و در رابطه با برخی از دهیاران نیز مکاتباتی داشتیم، گفت: در پاسخ‌نامه شورای استان عدم پرداخت به‌موقع خسارت باغداران و کشاورزان از سوی بیمه، عدم پرداخت به‌موقع پول گندم کشاورزان و سایر محصولاتی تولیدی که خرید تضمینی شده است را اعلام کرده‌ایم.

وی یکی از اساسی‌ترین مشکلات باغداران و کشاورزان را به فروش نرفتن تولیدات آن‌ها ذکر کرد، ابراز داشت: باغداران و کشاورزان شهرستان اهر با مشکل بازاریابی جهت فروش تولیدات خود مواجه هستند به‌طوری‌که اگر برای تولیدات این قشر زحمت‌کش و تولیدکننده خرید تضمینی باشد بخشی از مشکلاتشان کاسته می‌شود.

سعادتی عدم ایجاد سد معیشتی برای ذخیره‌سازی آب جهت کشاورزی، بیکاری فارغ‌التحصیلان روستایی، عدم توزیع به‌موقع آب برای آبیاری زمین‌های زراعی و باغات، نبود راه آسفالته و بهسازی راه‌های روستایی، عدم اجرای طرح‌هادی روستایی و مقاوم‌سازی منازل روستایی، عدم تأمین هزینه ایاب و ذهاب شوراهای روستایی، نبود بیمه حوادث برای شوراهای روستایی در قبال حوادث‌های شرکت در جلسات، پرداخت نشدن حق جلسه شوراهای اسلامی روستایی، بخش و شهرستان را از جمله مشکلات روستائیان و شوراها عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر در پایان یادآور شد: اداره برق به بهانه نزدیک بودن به تیرهای برق به برخی از واحدهای روستایی که بنیاد مسکن آن‌ها را احداث کرده برق نمی‌دهند.

901

بهبود سعادتی تبریز 2018 روستا شورای شهر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!