Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@16:07:48 GMT

همکاری حماسی اسکات با کمپانی دیزنی!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۶۹۵۸

همکاری حماسی اسکات با کمپانی دیزنی!

نزدیکان به کمپانی دیزنی می‌گویند اسکات در مراحل پایانی مذاکرات است و بزودی قرارداد کارگردانی فیلم را امضا می‌کند. این مذاکرات در شرایطی انجام می‌شود که هنوز فیلمنامه کاملی در اختیار مدیران کمپانی دیزنی نیست! این کمپانی از فیلیپ بوینز دعوت کرده تا کار نگارش فیلمنامه را انجام دهد.

بوینز قبل از فیلمنامه‌های «هابیت»‌ها، مجموعه اکشن فانتزی «ارباب حلقه‌ها» را نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ریدلی اسکات با داستان و حال و هوای فیلمنامه کاملا آشناست!

به نوشته نشریه ورایتی، فیلمنامه اقتباسی حماسه مرلین با نگاهی به داستان مجموعه کتاب پرخواننده تی آ بارون به همین نام نوشته می‌شود. خط اصلی داستان این مجموعه کتاب در باره پسر بچه کوچکی است که تغییر شکل داده و به بزرگ‌ترین جادوگر دوران تبدیل می‌شود.

این جادوگر با نام مرلین شناخته می‌شود. با توجه به چند جلدی بودن داستان بارون، می‌توان منتظر تولید حماسه مرلین به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار بود. با آن که هنوز قراردادی بین کمپانی والت دیزنی و ریدلی اسکات امضا نشده، اما گفته می‌شود فیلم بعدی این فیلمساز در مقام کارگردان حماسه مرلین خواهد بود. این درحالی است که در چند ماه اخیر، خبرهایی شنیده شده که اسکات قرار است یکی دو فیلم علمی تخیلی را کارگردانی کند. کمپانی دیزنی برای تولید حماسه مرلین، حدود 90 میلیون دلار هزینه خواهد کرد. به احتمال زیاد، کلید فیلمبرداری فیلم اواخر فصل تابستان پیش رو زده می‌شود.

کیکاوس زیاری

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از XYZ حقوق جهانی فیلم «آیین» را به دست آورده است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۵ در سینما اکران کند و توزیع بین‌المللی‌اش را در بازار آتی کن ترتیب دهد.

دیوید میدل و انریکو ناتال فیلمنامه فیلم «آیین» را نوشته‌اند و اندرو استیونز، میچل ولش و انریکو ناتال تهیه‌کنندگان فیلم مذکور هستند.

علاوه بر آل پاچینو و دن استیونز اشلی گرین و ابیگیل کوئن دیگر بازیگران فیلم «آیین» هستند.

فیلمنامه «آیین» داستان واقعی زندگی دو کشیش را که یکی از آنها با بازی آل پاچینو در حال حسابرسی با گذشته‌ای آشفته است، روایت می‌کند. این کشیش‌ها باید اختلافات‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند یک زن جوان تسخیر شده را نجات دهند. پرونده این جن‌گیری، همچنان مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکا است.

دیگر خبرها

  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • شرق: هیبت اسرائیل در حماسه حمله ایران فرو ریخت