Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:36:47 GMT

معرفی لنگرود به عنوان شهرستان سبز در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۷۱۸۷

معرفی لنگرود به عنوان شهرستان سبز در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به 12 روستای شهرستان لنگرود در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: برای گازرسانی به 12 روستای آتش سرا، کته خوربین، سنگتاش، لیاشور سرای استادولی، آغوزچال، حسین آباد، سرلیل، بلوردکان، کل چال، گاوکلی، اترود و مادیان گوابر در دهه فجر امسال بیش از 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: طبق تعاریف وزارت نفت، اگر بیش از 95 درصد سوخت شهرستانی از طریق گاز طبیعی تامین گردد، آن شهرستان به عنوان شهرستان سبز از لحاظ گازرسانی معرفی می وشود و لذا با گازرسانی به 12 روستای لنگرود در دهه مبارک فجر، این شهرستان با پوشش صد درصدی خانوارهای شهری و 96 درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز، به عنوان هشتمین شهرستان سبز در گیلان معرفی خواهد شد.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: برای تحقق این مهم در دهه فجر امسال بالغ بر 30 کیلومتر عملیات شبکه گذاری و بیش از 300 انشعاب گاز در این روستاها نصب شده است.

اکبر خاطرنشان کرد: این پایان کار نیست و عملیات گازرسانی به 12 روستای دیگر این شهرستان با بودجه ای بالغ بر 1.5 میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • تعويض الكترو پمپ چاه آب شرب مجتمع روستاي كورابلاغ شهرستان شوط
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال