Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@06:02:22 GMT

اعتصاب کامیون‌داران ارتباطی به پالایشگاه نداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۷۷۱۴

اعتصاب کامیون‌داران ارتباطی به پالایشگاه نداشت

سخنگوی پالایشگاه اصفهان گفت: اعتصاب کامیون داران وحامل سوخت ارتباطی به پالایشگاه اصفهان نداشت.

محمدصادق حاجیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایمنا در خصوص اعتصاب روز گذشته رانندگان کامیون های سوخت رسانی مقابل پالایشگاه اصفهان، اظهار کرد: این اعتصاب به هیچ وجه ارتباطی با پالایشگاه اصفهان نداشت و مرجع پاسخگوی معترضان شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پالایشگاه اصفهان تنها اقدام به تولید بنزین و سوخت می کند و توزیع آن در کشور و استان مربوط شرکت پخش فراورده های نفتی است.

سخنگوی پالایشگاه اصفهان در خصوص اینکه چرا کامیون‌داران مقابل پالایشگاه اصفهان تجمع کرده بودند، گفت: انبار نفت شرکت ملی پخش در کنار پالایشگاه قرار دارد و وقتی پالایشگاه تولید می کند ما در این مخازن ذخیره می کنیم.

وی ادامه داد: با وجودی که پالایشگاه اصفهان خصوصی سازی شده اما باید تولیدات خود را برای توزیع به دولت که متولی آن شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان تحویل دهد.

حاجیان تاکید کرد: پالایشگاه اصفهان در مورد جزییات این اعتصاب اطلاع چندانی ندارد و همه چیز به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برمی گردد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد