Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور در حاشیه نشستی در اداره ارشاد کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هم اکنون دو هزار و 200 نفر در تعاونی مطبوعات کشور عضو هستند.

علی اکبر بهبهانی با اشاره به اینکه اعضای تعاونی مطبوعات کشور شامل خبرنگاران نمی شود، تاکید کرد: اعضای این تعاونی صرفا مدیران مسئول و صاحبان امتیاز مطبوعات در سراسر کشور هستند اما خبرنگاران نیز می توانند با معرفی از طرف مدیران مسئول از خدمات تعاونی مطبوعات کشور بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واگذاری 400 واحد مسکن مهر

وی با اشاره به سابقه بیش از یک قرن تعاونی مطبوعات کشور به عنوان بزرگترین، قدیمی‌ترین و رسمی ترین تشکل صنفی مطبوعاتی که بدون کمک دولتی فعالیت می‌کند افزود :دریافت خودرو با بهره گیری از لیزینگ و واگذاری 400 واحد مسکن مهر (در تهران) از جمله حمایتهای تعاونی مطبوعات کشور برای اعضای این تعاونی است.

به‌گفته‌وی، خرید و تامین کاغذ روزنامه از مهمترین مشکلات مطبوعات اعم از کشوری و محلی است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور، بدون اشاره به میزان واردات کاغذ در کشور، گفت: امسال در چندین نوبت کاغذ با استفاده از تسهیلات بانکی و قیمت کمتر از بازار به کمک تعاونی مطبوعات کشور در اختیار نشریات گذاشته شده است.

تاسیس دانشگاه مجازی برای اعضای تعاونی مطبوعات

بهبانی، از تاسیس دانشگاه مجازی برای اعضای تعاونی مطبوعات نیز خبر داد و گفت: اصحاب رسانه و اعضای این تعاونی با تخفیف بدون حضور در این دانشگاه در مقطع های کاردانی و کارشناسی به کسب علم می پردازند.

شایان ذکر است :نشست خبرنگاران و مدیران مسئول نشریات محلی کاشان با حضور علی اکبر بهبهانی، رئیس هیات مدیره تعاونی مطبوعات کشور در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شدکه در این نشست «سید محمد ساداتی نژاد» (مدیر مسئول هفته فرهنگی اجتماعی، سیاسی سراج تنها نشریه عضو تعاونی مطبوعات کشور در کاشان) به مدت یکسال به عنوان نماینده مطبوعات این شهرستان معرفی شد.

بر اساس آمارها در شهرستان کاشان به جزء نمایندگی خبرگزاریها و روزنامه های سراسری، بیش از 20 نشریه مکتوب (هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه و فصلنامه) و نشریه های دیجیتالی (سایت) فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد