Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: داماد جنایتکار که در اقدامی شوم 7 تن از اعضای خانواده همسرش را به قتل رسانده بود، صبح امروز در ملاءعام اعدام شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، قاتلی که هفت نفر از اعضای خانواده همسر خود را در شهرستان سلماس به قتل Murder رسانده بود صبح امروز  ۲۱ دی در فلکه شهرداری ، در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه‌شب ۲۶ اردیبهشت تمام اعضای خانواده‌ای در سلماس از جمله یک نوزاد ۴۰ روزه توسط داماد خانواده به قتل رسیدند. وی در دادگاه به به پنج‌بار قصاص در ملاءعام و ۱۴۸ ضربه شلاق و ۱۴ سال زندان Prison محکوم شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال فعال‌سازی مددکاری، راه اندازی مرکز شوق زندگی، تسهیل در امر فرزندخواندگی و همچنین اجرای طرح خانواده میزبان، تعداد کودکان ۳ شیرخوارگاه استان تهران در پایان اسفندماه برای نخستین بار به زیر ۱۰۰ کودک رسید.

بر اساس گزارش سازمان بهزیستی، استان تهران دارای سه شیرخوارگاه حضرت آمنه (س)، حضرت رقیه (س) و شبیر است که تا دو سال پیش میزان کودکان این سه شیرخوارگاه در برخی زمان‌ها، به بیش از ۳۵۰ کودک می‌رسید.

هر چند میزان ورودی شیرخوارگاه‌ها در سالی که گذشت کاهش نیافته اما تحرک مددکاری باعث شده، کودکان به جای نگهداری طولانی مدت در شیرخوارگاه‌ها وارد محیط امن و گرم خانواده شوند.

کد خبر 6062776 علی قدمی

دیگر خبرها

  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول