Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@10:49:11 GMT

شوک به پرسپولیس از دوحه؛ شاید طارمی برگردد!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۸۴۱۷

شوک به پرسپولیس از دوحه؛ شاید طارمی برگردد!

به‌ گزارش ‌سرویس ورزشی جام نیـوز،  به نظر می رسد که انتقال طارمی به الغرافه به خاطر بحث مالی به مشکل خورده است. آیا آقای گل بار دیگر به پرسپولیس برمی گردد؟

 

مهدی طارمی ستاره پرسپولیس در دو فصل اخیر سرانجام تصمیم خود را برای جدایی از این تیم نهایی کرد.

 

با وجود آنکه هواداران پرسپولیس بی صبرانه در انتظار بازگشت طارمی بودند اما او تصمیم گرفت تا به قطر برود و با تیم الغرافه به توافق نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آقای گل دو فصل اخیر رقابت های لیگ برتر تست پزشکی الغرافه را با موفقیت پشت سر گذاشت و مورد استقبال مدیران این باشگاه قرار گرفت. قرار بود که روز گذشته قرارداد این بازیکن نهایی شود و او رسما به رسانه ها معرفی شود اما این اتفاق نیفتاد.

 

گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در اظهار نظری جالب تاکید کرد که طارمی در حالی به قطر رفت است که دو باشگاه پرسپولیس و الغرافه برای رقم این انتقال به توافق نرسیده اند که این هم در نوع خود بسیار عجیب بود.

 

به نظر می رسد که دو باشگاه پرسپولیس و الغرافه بر سر رقم این انتقال به توافق نهایی نرسیده اند و این احتمال وجود دارد که این انتقال صورت نگیرد که در این صورت طارمی به فوتبال ایران برمی گردد و این از نظر مالی به ضرر پرسپولیس است چرا که قرارداد طارمی با پایان فصل جاری تمام می شود و او بعد از فصل می تواند به صورت بازیکن آزاد سرخ پوشان را ترک کند و هیچ رقمی هم به باشگاه نمی رسد.

شفقنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد

منابع دیپلماتیک آگاه فاش کردند که ویلیام برنز، رئیس سیا اقامت خود زا در پایتخت قطر در طول روز دوشنبه تمدید کرد تا از مذاکرات متزلزل بین جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و اشغالگران ممانعت کند.

به گزارش ایسنا، ویلیام برنز برای دیدار با محمد بن عبدالرحمان بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر به دوحه رفته بود.

منابع دیپلماتیک آگاه به الجزیره گفتند که سفر برنز به قطر در راستای تلاش برای نجات مذاکرات متزلزل بین حماس و رژیم صهیونیستی انجام شد.

همچنین وبگاه آمریکایی «آکسیوس» به نقل از منابع آگاه نوشت: قطر، مصر و ایالات متحده در تلاش هستند تا از شکست مذاکرات غیرمستقیم بین اسرائیل و حماس در مورد آتش‌بس و آزادی اسیران صهیونیست ممانعت کنند.

رویترز نیز به نقل از یکی از مقاماتی که او را آگاه به مذاکرات میانجیگری درباره جنگ غزه توصیف کرده، گزارش داد: سفر برنز به دوحه با هدف اعمال فشار حداکثری بر حماس و اسرائیل برای ادامه مذاکرات است.

منابعی به الجزیره گفتند که هیئت حماس روز یکشنبه قاهره را ترک کرد و پس از ۲ روز مذاکره راهی دوحه شد، جایی که رهبری سیاسی جنبش حماس روز دوشنبه در پایتخت قطر برای بررسی نتایج مذاکرات قاهره تشکیل جلسه خواهند داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دور کنونی مذاکرات در قاهره پایان یافت و هیئت حماس قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)