Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: تعاونی ها، یکی از پایه های اساسی اقتصاد کشور بوده و اهرم اجرایی جهت کاهش هزینه های دولت و از مکانیسم های نزدیک شدن به عدالت اجتماعی هستند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فرامرز نیک سرشت در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: قانون اساسی جایگاه حقوقی و قانونی تعاونی ها را به صراحت مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: الزام مراجعه به هر 3 واحد اتاق تعاون، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان ثبت اسناد جهت تشکیل یک تعاونی، پروسه طولانی و پیچیده ای است.
نیک سرشت اظهار کرد: وجود اتاق تعاون، این حلقه را کوتاه کرده است، این امر باید برای متقاضیان، تفهیم شود که در صورت اقدام از کانال اتاق تعاون، ضمن افزایش سرعت تشکیل تعاونی، بسیاری از هزینه های متقاضیان نیز کاهش پیدا می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با اشاره به برخی مشکلاتی که اتاق تعاون استان با آن مواجه است، گفت: اتاق تعاون، عضو رسمی شورای عالی کار است و مشکلاتی را که در استان رفع نمی شود، باید در این شورا مطرح کرد تا نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام کرد.
نیک سرشت با اشاره به تعطیلی آخر هفته گمرک بندرعباس، گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از صادرات استان از طریق گمرک بندرعباس انجام می شود، ضروری است این موضوع با ارائه دلایل منطقی و مستندات لازم پیگیری شود تا ضمن مرتفع شدن مشکل صادرات استان، از معطلی سرمایه گذاران و شرکت های تولید کننده جلوگیری شود.
3001/6085
دریافت کننده : مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیگانه هراس خواندن ژاپن و هند،‌ آن‌هم از سوی جو بایدن غافلگیرکننده بود؛ چرا که دولت او از زمان روی کار آمدن در سال ۲۰۲۱ همواره بر تقویت روابط با این دو کشور تأکید کرده است. 

بایدن که پیش‌تر اتحاد با ژاپن را به‌ویژه در مورد امنیت جهانی «اتحادی ناگسستنی» دانسته بود، در اظهارات اخیر خود با مقایسه اقتصاد دو کشور هند و ژاپن با چین و روسیه، دلیل شرایط بد اقتصادی این کشورها را عدم پذیرش مهاجران خوانده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی در هتلی که عمده اهداکنندگان آن آسیایی-آمریکایی بودند گفت که اقتصاد ایالات‌متحده «به خاطر شما و بسیاری دیگر» در حال رونق است، چون ما «پذیرای مهاجران هستیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • تحقق شعار سال منوط به احیای اصول اقتصادی قانون اساسی است
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود