Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاري اسپوتنيک، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا با شرکت در کنفرانس مشترک خبري با ارنا سولبرگ نخست وزير نروژ اعلام کرد احتمال ورود مجدد آمريکا به توافقنامه آب و هوايي پاريس وجود دارد.
­ترامپ با بيان اين مطلب به خبرنگاران گفت:‌ «اين امکان وجود دارد که آمريکا به توافقنامه پاريس بازگردد زيرا من در قبال محيط زيست به شدت احساس وظيفه مي کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولي در عين حال ما خواهان تجارتي هستيم که رقابت پذير باشد.»‌
ترامپ ادعا کرد که توافقنامه پاريس در قبال آمريکا به شدت ناعادلانه تنظيم شده است زيرا جريمه هايي براي آمريکا در نظر گرفته و ارزش بسياري دارايي هاي آمريکا را کاهش داده است.
وي همچنين افزود توافقنامه آب و هوايي پاريس به کل تجارت آمريکا لطمه زده است و در عوض به نفع کشورهاي ديگر مانند چين تمام شده است. رئيس جمهور آمريکا تاکيد کرد وي اجازه نخواهد داد تا توافقنامه پاريس موجب شود آمريکا از مزاياي رقابتي محروم شود.
170 کشور از 197 کشور جهان توافقنامه پاريس را تصويب کرده اند و اين توافقنامه از نوامبر 2016 اجرايي شد.
با اعلام تصميم ترامپ مبني بر خروج آمريکا از توافقنامه پاريس در ماه ژوئن، آمريکا تنها کشوري است که تصميم به خروج از اين توافقنامه گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند

بعد از انتشار خبر عفو و احتمال آزادی بابک زنجانی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه نوشت:

«اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است، این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است، بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است، مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است، بابک زنجانی عفو منجر به ازادی نشده است مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند