Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@03:41:08 GMT

بلاروس کشوری با کمترین آمار تخلفات رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۸۹۲۹

بلاروس کشوری با کمترین آمار تخلفات رانندگی

ساعت 24-در سال گذشته میلادی در پایتخت بلاروس تنها ۴۸۸ مورد تصادف رانندگی رخ داده است.

میزان تخلفات راهنمایی و رانندگی در این کشور در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۵.۷درصد درمقایسه با مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است.

همچنین در سال ۲۰۱۷ میلادی ۵۸۸ نفر براثر تصادفات جاده ای در «مینسک» پایتخت بلاروس آسیب دیدند که ۴۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم بلاروس، استفاده از فن آوری های جدید برای کنترل و هدایت عبور و مرور در بزرگراه ها ، استاندارد بودن خیابانها و بزرگراهها ، استفاده صحیح از علایم هشدار دهنده راهنمایی و خط کشی تمامی معابر عبوری حتی در مناطق روستایی از عوامل موفقیت این کشور در کاهش حوادث جاده ای است.
جریمه های سنگین متخلفان و کنترل های دوره ای سلامت رانندگان و خودروهای سواری از دیگر علل ارتقای کیفیت رانندگی در بلاروس است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته است

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

 

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • جاده چالوس بسته است