Web Analytics Made Easy - Statcounter


ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت روزنامه‌نگاری پایه، روزنامه‌نگاری تکمیلی، گرافیک مطبوعاتی و عکاسی در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، آغاز شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، زمان مراجعه حضوری و مدارک مورد نیاز برای شرکت در کلاس‌های این دوره که از تا پایان دیماه ۹۶ در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و با همکاری مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران انجام می‌شود، از سوی معاونت آموزشی این دفتر در یک نیمسال تحصیلی به شرح جداول زیر است و داوطلبان پس از پایان موفقیت‌آمیز، گواهی معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، شهریه برای هر ترم دو میلیون ریال است که پس از پذیرش قطعی، اخذ می‌شود. به شاغلان در تحریریه‌ها که اسامی آنها در لیست بیمه‌ای ۳۰ روزنامه‌ اول، ۵ خبرگزاری اول و ۵ سایت اول طرح‌های رتبه‌بندی قرار دارد یا دارندگان کارت از کمیسیون صدور کارت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در صورت قبولی در دوره، کل شهریه عودت داده می‌شود. به شاغلان در تحریریه سایت نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها در صورت قبولی در دوره، ۵۰ درصد از کل شهریه عودت داده می‌شود.

روزنامه‌نگاری پایه

خبرنویسی در مطبوعات

دکتر نمکدوست

تکنیک‌های مصاحبه

آقای صدیقی

گزارش‌نویسی

آقای قاضی‌زاده

ویراستاری و مدیریت اخبار

آقای اسماعیلی

مقاله‌نویسی

دکتر میرعابدینی

حقوق مطبوعات

دکتر انصاری

روزنامه‌نگاری تکمیلی

روزنامه‌نگاری امروز و تحولات جهانی

آقای مختاریان

شناخت عکس در مطبوعات کاغذی و فضای مجازی

آقای عباسی

اخلاق و مسئولیت‌های حرفه‌ای در روزنامه‌نگاری

آقای محبی

آشنایی با نرم‌افزارهای حرفه‌ای

آقای آزموده

روزنامه‌نگاری آنلاین

آقای کتابدار

نقش فرم و رنگ در مطبوعات

آقای پوردیلمی

گرافیک مطبوعاتی

تکنیک‌های طراحی

آقای دهقان

تصویرسازی در مطبوعات

آقای طباطبایی

مبانی گرافیک

آقای پوردیلمی

شناخت عکس

آقای عباسی

مبانی روزنامه‌نگاری

خانم رفعتی

صفحه‌آرایی و چاپ و نشر

آقای مختاریان

دوره عکاسی

مبانی عکاسی

آقای عباسی

پردازش عکس

آقای وثوق‌نیا

شاخه‌های عکاسی

آقای عباسی

نقد و تحلیل عکس

آقای پلوری

مستندسازی

آقای وثوق‌نیا

آشنایی با عکاسان

آقای ناگهی

بر اساس این خبر، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری برای انجام ثبت‌نام و مصاحبه به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم غربی، شماره ۱۱، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، طبقه دوم، معاونت مطالعات آموزشی تلفن: ۸۸۷۳۰۴۱۳-۸۸۷۳۸۵۵۶۴ مراجعه و پس از پذیرش در مصاحبه رزومه، آخرین مدرک تحصیلی، کارت ملی و شماره تماس خود را به نشانی amozesh.rasaneh.org@gmail.com ایمیل کنند. true برچسب ها : دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها روزنامه نگاری مطبوعات ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی