Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@19:22:43 GMT

شهرکرد سردترین مرکز استان کشور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۹۳۳۵

شهرکرد سردترین مرکز استان کشور اعلام شد

معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد برای سومین روز متوالی سردترین مرکز استان کشور اعلام شد. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مهرداد قطره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: : صبح امروز شهرکرد با 14 درجه زیر صفر برای سومین روز متوالی سردترین مرکز استان کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دمای هوا در ساری ایستگاه‌ها افزود: صبح امروز همچنین دمای هوا در بروجن 13 درجه زیر صفر، کوهرنگ، بن و بلداجی 12 درجه زیر صفر و دمای هوا در سورشجان، فرخشهر و دزک نیز به 11 درجه زیر صفر رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: روند کاهش دمای هوا در چند روز آینده نیز ادامه دارد که روز یکشنبه با ورود سامانه جوی و وزش باد افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

قطره با بیان اینکه میانگین بارش‌ها نسبت به سال گذشته و میانگین بلندمدت 78 درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: همچنان روزهای بدون بارش را در پیش داریم که سامانه بارشی فراگیر در اوایل بهمن‌ماه ممکن است استان را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز سه شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

راستی بیان داشت: مجددا روز سه شنبه بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و بیشینه سرعت در شمال غرب و جنوب شرق است که کاهش کیفیت هوا و غلظت غبار دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد