Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@14:23:56 GMT

دیدنی های امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۹۵۲۲

دیدنی های امروز

دیدار ترامپ با "ارنا سولبرگ " نخست وزیر نروژ در کاخ سفید هتل یخی الهام گرفته از سریال "بازی تاج و تخت" در دهکده یخی در کانادا رونمایی از جدیدترین خودروی اسپرت کمپانی فورد در نمایشگاه سالانه خودرو در بروکیل دریاچه دیانچی در شهر کومینگ چین پارک حیات وحش در فرانکفورت آلمان مزرعه گلخانه ای توت فرنگی – چین گدازه‌های کوه آتشفشان در جزیره کارو اندونزی معبد"یوشیما تنجین" در توکیو 3 کوسه ابریشمی در یک منطقه محافظت شده در کوبا/ عکس روز وب سایت " نشنال جئوگرافی" نمایش آکروباتیک در ریودوژانیرو برزیل "وا لون" خبرنگار خبرگزاری رویترز در حال خروج از دادگاه در شهر یانگون میانمار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتهام این خبرنگار دستگیر شده افشای اطلاعات طبقه بندی شده پلیس میانمار است. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در نشست کابینه آلمان/ عکس: آسوشیتدپرس روبات‌های کتاب خوان در نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیک مصرفی در لاس وگاس آمریکا نمایش خیابانی در کلکته هند تمرین‌های آمادگی نیروهای گارد مرزی هند برای رژه روز جمهوری در دهلی نو/ عکس: رویترز مطالب مرتبط دیدنی های امروز

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه پخت نان ساجی و املت زغالی به روش دیدنی یک زوج جوان غارنشین افغان (فیلم) طرز تهیه املت گوجه فرنگی و سیب زمینی به روش ترکیه‌ای (فیلم) پخت متفاوت املت تخم مرغ در توکیو (فیلم)

دیگر خبرها

  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • شکار موش کور توسط گرگ (فیلم)
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو