Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حسین کمالی رئیس خانه احزاب صبح امروز (پنج شنبه) در پنجمین کنگره حزب همبستگی ایران اسلامی در مرکز همایش های بین‌المللی سازمان صدا سیما، گفت: زمانی که در مجلس درباره مسئله مترو تهران صحبت می کردیم در جلسه‌ای که آیت الله هاشمی بودند ایشان در مورد لزوم مترو صحبت کردند اما اکثر افراد با مترو مخالف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دیدگاه چپ عنوان می کردند که مترو یک کالای لوکس است که خود من هم این دیدگاه را داشتم وقتی که رای گیری شد فقط دو نفر با تاسیس مترو در تهران موافقت کردند که آیت الله هاشمی و من بودیم که من هم به خاطر آقای هاشمی به مترو رای مثبت دادم.

رئیس خانه احزاب عنوان کرد: در خانه احزاب، قانون جرم سیاسی، انتخابات و تشکیل احزاب را در دستور کار داریم، سیستمی که امروز در کشور برای احزاب وجود دارد سیستم خوبی نیست در حقیقت باید همه چیز در جهت حرکت مناسب احزاب شکل بگیرد.

کمالی با اینکه احزاب برای مسائل بین الملل و اقتصادی و نظامی برنامه دارند، تصریح کرد: ما در مورد تمام این موارد برنامه ریزی کرده بودیم و طرح هایی داریم، برنامه ما برای امور بین‌الملل متفاوت از این جریانی است که در حال اجرا است و در بخش نظامی نیز ما ارتش حرفه‌ای را مطرح کردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر؛ اکبر محمدی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به وضعیت تورم و اشتغال در استان و شهر سنندج، اظهار کرد: نرخ تورم شهر سنندج و در کل استان کردستان موضوع ریشه‌ای و عمیق است، البته تورم ماهانه از مهرتا اسفند ماه سال گذشته کاهشی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمد پایدار در شهرداری‌های استان تاکید کرد و افزود: در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بر اساس چارچوب‌ها و قوانین مساعدت خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید به سمت درآمد پایدار حرکت کنند و به اعتبارات و بودجه دولتی وابسته نباشند، گفت: توزیع هدفمند اعتبارات در قالب چارچوب‌های قانونی اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان داشت: در دو سال اخیر ارقام خوبی به شهرداری‌ها از محل اعتبارات عمرانی استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار و مستمر به عنوان اصلی‌ترین نیاز شهرداری‌ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که معتقدیم ایجاد ظرفیت لازم برای درآمد پایدار شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان ضروری است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این راستا آماده همکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پایان گفت: آلایندگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی باید بررسی شود و در این راستا دستگاه‌های متولی نیز باید پاسخگو باشند.

کد خبر 6095126

دیگر خبرها

  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند